Založ si blog

Ako s Igorom Matovičom? Ja som za kresťanský prístup!

Mafiáni riešia veci streľbou, výbuchom bomby, vydieraním, únosom a podobne. Pozeráme kriminálky, detektívky… »Nadnárodný zločin« si údajne objedná z 1 krajiny sprostredkovateľa z druhého štátu, ten vyplatí vraha na objednávku hoci z HongKongu, ktorý o obeti vie iba toľko, ako vyzerá a kde býva a o koľkej bude na vhodnom/určitom mieste.

To je svet mafiánov a zločincov v tom =klasickom= móde.

A potom sú tu šialenci, pomätenci, dokonca aj zhypnotizovateľní choromyseľní a rôzne »morbídne posunutí« vydedenci ľudstva, čo je azda aj zriedkavé, ale nevylučuje sa.

Islamisti dokážu v rámci »svätého boja« alebo »džihádu« vybrať či už vyslovene násilne samovražedného jedinca, ktorého prinútia pod hrozbou ublíženia ostatným členom širokej rodiny – ten následne ide (napríklad) na tržnicu, kde je plno bežných nevinných ľudí a tam sa dotyčný samovražedný „bojovník“ odpáli. V bohatších islamistických krajinách si zaplatia takého samovražedného „bojovníka“, ktorý sa odpáli, následne dostane jeho rodina tučnú odmenu… Prípad od prípadu, rôzne islamistické štáty sveta konajú rôzne… Morbidita zostáva.

Najväčším nebezpečenstvom sú nevypočítateľní samozvaní bojovníci, o ktorých to nikto netušil a ich motívy bývajú bizarné – nie je ich extrémne veľa a aj odborníci majú ťažkosti vopred odhadnúť hroziace kroky.

Ešte prv ako začal šarapatiť morbídny svet džihádistov a islamistov z rôznych teroristických „spolkov“ ako Al-Kaidá, Hamas, Fatah, Islamistiácký štát ai., Európa si zažila aj teroristické skupiny v Taliansku, Írsku (IRA)…

Ale nie iba mafiáni, klasickí teroristi či džihádistickí teroristi a príslušníci najrôznejších kombinácií, ba aj šialenci všetkých možných druhov – aj svet politiky má svojich nebezpečných čudákov.

Toľko krátky úvod – prv, než sa dostanem k nášmu neopakovateľnému + originálnemu politikovi, ktorý sa vymyká akýmkoľvek hodnoteniam, na neho nie sú tabulky, on zrejme ani nie je v žiadnych medicínskych knihách, tťakže aj psychiatri by mali vážne problémy hodnotiť ho. Volá sa Igor Matovič a donedávna plne vlastnil OĽaNO – nepátral som, či sa vďaka Dankovi niečo v tomto neposunulo?

Pre mňa je pán poslanec Igor Matovič človek, ktorého som videl v nezrátateľnom množstve diskusií a debát, kde využil každú možnú aj nemožnú príležitosť, ako nadávať na SMER, na Fica, na celú koalíciu…

Pre mňa je pán poslanec Igor Matovič človek, ktorý koncom roka 2016 bol riešený pre jeho VRAJ súbeh podnikania s prácou poslanca a v parlamente sa to riešilo…

Pre mňa je pán poslanec Igor Matovič človek, ktorý sa 24.2.2019 vyslovoval ku kauze KTAG – zdôraznil potrebu objektívneho a nezávislého rozhodnutia súdu… To sa (našťastie) riešilo aj bez neho.

Pre mňa je pán poslanec Igor Matovič človek, ktorý bol riešený v parlamente, kde sa hlasovalo o možnej strate mandátu poslanca NR SR – pre strach, aby sa nestal „akože-martýrom“, nechali ho poslanci oboch táborov bez trestu.

Pre mňa je pán poslanec Igor Matovič človek, ktorý tvrdil, že sa ho v stredu (23.06.2010) pokúsili podplatiť 20 miliónmi eur. Chceli od neho, aby spolu s jeho 3 (!) poslancami z OĽaNO položil vládu pani Ivety Radičovej. „Kamarát ma pozval na kávu a ponúkol mi 20 miliónov eur,“ povedal poslanec Matovič pre denník XXX. Redakcii sa sám ozval. Ponuku mal dať človek, s ktorým sa dobre pozná. 25 % mal dostať hneď, zvyšok, keď predčasné voľby vyhlásia. Predseda SaS Richard Sulík Matovičovi (?) verí. „Viem o tom a považujem to za isté, keď to tvrdí.“ Tri dni po vyhlásení „pán“ poslanec Igor Matovič povedal, že ho opäť navštívil ten istý kamarát, čo mu ponúkol „obrovský balík peňazí“ a so slzami v očiach mu povedal, že išlo o vtip a aby na políciu nič nepodával. „Ja si nemyslím, že bol spáchaný trestný čin. Neberiem to ako pokus o podplácanie, ale ako pokus o srandu,“ hovorí (KLAMAL?) poslanec Igor Matovič. Polícia sa začala medializovanými informáciami zaoberať. Vyšetrovanie ukázalo, že išlo iba o vtip, ako tvrdí Matovičov kamarát, vyšetrovanie bolo zastavené – vraj sa skutok nestal ((čo mi to len pripomína? Nie náhodou čosi, čo sa zneužíva proti strane SMER-SD???))

Pre mňa je pán poslanec Igor Matovič človek, ktorý „Za zvýšenie eurovalu a dôveru vláde nezahlasovali poslanci zo SaS, z OKS a 3 poslanci okolo pána poslanca Igora Matoviča.“

Pre mňa je pán poslanec Igor Matovič človek, ktorý je spojený s nasledovným: V septembri 2012 v pléne NR SR počas fototermínu pán poslanec Igor Matovič vysypal poslancovi SaS Martinovi Poliačikovi na hlavu injekčné striekačky. Dôvodom bol (podľa všetkého) Poliačikov výrok v denníku XXX o tom, že čistý heroín je menej škodlivý, ako miešaný. Pán poslanec NR SR Igor Matovič zároveň žiadal uvoľniť poslanca Poliačika na dlhodobo neplatené voľno, aby sa mohol venovať drogovo závislým deťom, ktoré podľahnú pokušeniu vyskúšať si podľa Poliačika pre ich telo neškodný heroín. „Kolegu Poliačika upozorňujem, že ak ešte raz bude nabádať naše deti na užívanie heroínu, tak aj keď bude na neho zákon krátky, moja ruka bude dostatočne dlhá,“ odkázal. Predseda Národnej rady Pavol Paška (Smer-SD) o Matovičom návrhu hlasovať nenechal. Poslanec Martin Poliačik tento čin komentoval pre televíziu XXX takto: „Pán Matovič by mal najprv asi vyhľadať odbornú pomoc, lebo jeho závislosť na pútaní pozornosti už prekročila akúkoľvek zdravú medzu a v prípade, že sa opäť prinavráti s dobrým duševným zdravím, tak sa môžeme o tom porozprávať.“

Pre mňa je pán poslanec Igor Matovič človek, ktorému sa vo febriári 2013 nepáčilo vystúpenie Daniela Lipšica pri prerokovávaní správy o stave vyšetrovania »kauzy Gorila«. Podľa neho totiž aj Lipšic ako bývalý minister vnútra, resp. spravodlivosti počas prvej vlády Mikuláša Dzurindu nesie časť viny na nedoriešení tohto prípadu. Takéto vystúpenie sa však zase nepozdávalo Lipšicovi, ktorý priamo v pléne prečítal 2 SMS, ktoré mu posielal Matovič ešte v čase, keď bol podpredsedom KDH. Z nich vyplýva, že šéf OĽaNO Lipšica povzbudzoval, aby prebral opraty medzi kresťanskými demokratmi. Zároveň mu predostrel ponuku, že ak sa mu to nepodarí, má miesto v zoskupení OĽaNO. Matovič tieto SMS nepoprel. Ako skonštatoval, túto ponuku mu predostrel v čase, keď mu hrozil „vyhadzov“ z KDH. „Nechcem teraz komentovať motiváciu pána Matoviča. Každý si na to môže urobiť názor sám, aby vedel, kto tu hrá divadlo,“ poznamenal Daniel Lipšic.

Pre mňa je pán poslanec Igor Matovič človek, ktorý sa takmer pobil s kandidátom na prezidenta SR pánom Daňom, keď mu nepriamo vyčítal, že jeho aktivity mohli byť nepriamym spúšťačom vrážd K+K – naznačil mu, že mnohé sa mohlo udiať úplne inak, lebo čokoľvek konáme a hovoríme a píšeme a prípadne aj nekonáme alebo neprejavujeme – tak ovplyvňujeme SPOLOČNOSŤ – niekto pár ľudí, niekto desiatky, niekto stovky či tisíce, ale niektorí politici od desaťtisícov až po milióny ((príklad: starosta dediny od 500 po 2000, starosta mesta od 30000 po 200000, parlament alebo znalec podtatranských pozemkov až 5,3 milióna občanov celej spoločnosti)).

Pre mňa je pán poslanec Igor Matovič človek, ktorý najčerstvejšie sa opovážlivo a drzo OBUL do ľudí, ktorí si profesionálne robia poctivo svoju prácu a úlohy – do prokurátorov Šufliarskeho a Čižnára – – – predpokladám, že väčšina pravidelných čitateľov „Blog-Pravda-sk“ si už stihla pozrieť či už na =ta3= alebo inde inkriminované DOKONALÉ VIDEO-výstupy plné hereckého zanietenia – VRAJ za vec verejného záujmu ((odkedy záujmy pána poslanca Igora Matoviča sú zároveň „vec verejná“???))

Pre mňa je pán poslanec Igor Matovič človek, ktorý pred rokmi nahrával ešte kamoša Radka: „Hrám sa na slepú babu s vlastnými obchodníkmi, že v systéme je nahodené ako 50, ale v skutočnosti to vždy následne vyfakturujeme s 55, čiže vedia o tom iba fakturantky, ale obchodníci nie, lebo vieš, to je také trápne trošku,“ tvrdil v nahrávke pán poslanec Igor Matovič Procházkovi s tým, že ponúka iné zľavy za inzerciu, ako stanovil obchodníkom.

KRÁTKA UKÁŽKA z nahrávky:::

     Matovič: „Nebudeš moc dlžný po tej kampani?“

Procházka: „Keby som mal byť akože dlžný, tak sa na to vyseriem. Nemá to význam si nechať urobiť zo seba niekoho bábku.“

Matovič: „Však ale koľko ľudom, sú takí, že nemusíš vrátiť z toho pol milióna?“

Procházka: „Igor vieš čo? Ja som v istej chvíli proste musel spraviť také vnútorné rozhodnutie. Že fakt pôjdem do toho s vlastnými úsporami a mám v tom proste akože veľa svojich peňazí a aj sa mi ľudia vyzbierali ináč. Celkom slušne.“

Matovič: „Koľko Ti dali už vlastne, odhadom?“

Procházka: „Vieš čo? Určite cez päťdesiat tisíc.“

Matovič: „Dosť.“ ((Koniec citácie – alias ukážky z nahrávky Igora Matoviča))

Pre mňa je pán poslanec Igor Matovič človek, ktorý má výhradne/iba rozumové/intelektovo odôvodnené INFO o tom, čo je morálne alebo nie je morálne (t.j. amorálne)…

V zjednodušenom (skrátenom) vyjadrení – nerobte nikomu to, čo nechcete, aby robili vám PLUS robte iným to, čo by ste (radi) chceli, aby vám robili…

Ja ako veriaci v Boha (kresťan katolík) som sa »kukol«, čo odporúča biblia:

     Lk 6, 31: „Ako chcete, aby ľudia robili vám, tak robte aj vy im!“ ((Že by to znamenalo v prenesenom garde – aby mu nadávali oplzlo tak, ako to on robí iným? Alebo aby na neho vymýšľali možné aj nemožné? A s takou razanciou mu to majú robiť?))

Pre mňa je pán poslanec Igor Matovič človek, ktorý poslancovi Poliačikovi príkro povedal: „Neobtierajte si svoju nevymáchanú liberálnu hubu o Ježiša.“ ((Ale od Škripeka chcel post EÚ-poslanca pre liberálov…))

(biblia) 1 Jn 4, 20-21: „Ak niekto povie: Milujem Boha a nenávidí svojho brata, je klamár. Veď kto nemiluje svojho brata, ktorého vidí, ako môže milovať Boha, ktorého nevidí?“ ((Pán poslanec Igor Matovič je azda presvedčený, že keď davy údajne slušných budú chodiť na ulice, tak začne platiť nová matematika 2 + 2 = 4,01 prípadne 3,99))

(z biblie) Mt 7, 7-12: „Proste a dostanete! Hľadajte a nájdete! Klopte a otvoria vám! Lebo každý, kto prosí, dostane, a kto hľadá, nájde, a kto klope, tomu otvoria. Alebo je medzi vami človek, ktorý by podal synovi kameň, keď ho prosí o chlieb? Alebo, keby pýtal rybu, vari by mu dal hada? Keď teda vy, hoci ste »zlí«, viete dávať dobré dary svojim deťom, o čo skôr dá váš Otec, ktorý je na nebesiach, dobré veci tým, ktorí Ho prosia. Všetko, čo chcete, aby ľudia robili vám, robte aj vy im. Lebo to je Zákon aj Proroci.“ (Koniec citácie)

Takže pánovi poslancovi Matovičovi by sa mali generálnym prokurátor pán Čižnár a jeho kolega pán Šufliarsky by mali podať na neho trestné oznámenie, v televízii by mu mali nadávať, aktivisti „Za slušné nSlovensko“ by mu mali chopdiť pod okno (tam, kde býva) a mali by ho žiadať, nech sa vzdiali z politiky, prípadne nech emigruje na Nový Zéland, lebo tam je enormne veľa príjemných občanov a nikto mu tam nevyškriabe oči (čo si údajne niektorí želajú!)…

Nakoľko by som rád ukončil tento témou nemilý článok – poďme k zlatému klincu tohto písania – Ako teda zrealizovať KRESŤANSKÝ prístup/postoj k neokrôchanému poslancovi Matovičovi?

Priviedol ma k tomu jeden z divákov videa, kde vidno I.M., tam suverénne robí teatrálne vystúpenie pre novinárov a média (následne pre verejnosť)…

 

 

ÁNO! – „„Ak ťa iní milujú, je to ich problém. Ostatní sa pripojte k mojej strelnej modlitbe „Bože, prosím, odmeň tohto jedinca spravodlivou odmenou, ale čím skôr!“ A budem trpezlivý ako tá (biblická) neústupčivá vdova, ktorá dovtedy unúvala »nehodného« sudcu, kým jej nepomohol – o čo horší by mal byť Boh? Igorko M. nemá morálne právo komukoľvek »nakladať«, kým bude celý od neviditeľného hnoja amorálnosti, ktorú vykonal! Fuj.““

V tom momente ma takzvane »osvietilo«.

Neriešiť Igora Matoviča tak, ako to robievajú mafiáni, ba ani sorosovci, ba ani nie ako džihádisti alebo teroristi z IRA a rôzne im podobní.

NIE!

Ja osobne by som sa k nemu ani len nepriblížil na vzdialenosť 3-4 metre.

     (z biblie) Rim 12, 17-19: Nikomu sa neodplácajte zlým za zlé; ale usilujte sa konať dobré pred všetkými ľuďmi! 18 Nakoľko je to možné, a závisí od vás, nažívajte v pokoji so všetkými ľuďmi!

     19 Nepomstite samých seba, drahí moji, ale nechajte miesto (Božiemu) hnevu, ako je napísané: „Moja je pomsta, ja sa odplatím,“ hovorí Pán. ((Koniec citátu))

A…

(z biblie) Lv 19, 1-37: Pán vravel Mojžišovi: 2 „Hovor celej izraelskej pospolitosti a povedz im: Buďte svätí, lebo ja, Pán, váš Boh, som svätý! 3 Nech sa každý bojí svojej matky a svojho otca a zachovávajte moje soboty. Ja, Pán, som váš Boh! 4 Neobracajte sa k modlám a nerobte si liatych bohov! Ja, Pán, som váš Boh! … … … 11 Nekradnite, neluhajte a neklamte jeden druhého! 12 Neprisahajte falošne na moje meno, aby ste nezneuctili meno svojho Boha! Ja som Pán! 13 Neutláčaj a neokrádaj svojho blížneho! Mzda robotníka nech nezostáva v tvojich rukách do druhého rána! 14 Hluchému sa nevysmievaj a slepému nestavaj do cesty prekážky, ale boj sa svojho Boha! Ja som Pán! 15 Na súde sa nedopúšťaj krivdy! Ani chudobnému nenadŕžaj, ani zámožnému nechytaj stranu! Svojho blížneho súď spravodlivo! 16 Neroznášaj osočovania medzi súkmeňovcami! Nečíhaj na život svojho blížneho! Ja som Pán! 17 Nenos nenávisť vo svojom srdci voči svojmu bratovi! Úprimne napomeň svojho blížneho, aby si preň neuvalil vinu na seba! 18 Nepomsti sa a neprechovávaj hnev voči príslušníkom svojho ľudu, ale miluj svojho blížneho ako seba samého! Ja som Pán! … … … 35 Nedopusťte sa nespravodlivosti na súde, pri meraní, pri váhe a pri dutých mierach! 36 Majte správne váhy, správne závažia, správnu efu a správny hin! Ja som Pán, váš Boh, ktorý vás vyviedol z egyptskej krajiny! 37 Zachovajte všetky moje prikázania a ustanovenia a konajte podľa nich! Ja som Pán!“ (Koniec citácie)

Takže nie ja, ale nech Pán Boh sa odmení PRIMERANE A VHODNE NAPLNO voči Igorovi Matovičovi, veď v Písme svätom ZNIE: „Moja je pomsta, ja sa odplatím,“ hovorí Pán.

Pán Igor Matovič furt hrá na strunu všeobecnej domnienky, že on je bojovník za verejné záujmy a machiavelisticky je mu dovolené čokoľvek a on je predsa „svätý bojovník“! ((NIE NIE NIE je a nikdy…))

Ja pochybujem.

((„Každý má pravdu, pokiaľ sa nemýli.“ napísal Ernest Miller Hemingway pre pána poslanca Igora Matoviča???))

Pripájam sa k neznámemu bratovi vo viere a opakujem s ním: „„Ostatní sa pripojte k mojej strelnej modlitbe „Bože, prosím, odmeň Igora spravodlivou odmenou, ale čím skôr!“ A budem trpezlivý ako tá (biblická) neústupčivá vdova, ktorá dovtedy unúvala »nehodného« sudcu, kým jej nepomohol – o čo horší by mal byť Boh?““

Ja sa poznám – čo ak by som ((bez Boha)) bol k poslancovi Matovičovi horší od islamistických džihádistov?! Pán Boh sa nepomýli, On vie ako čo kedy koľko prečo za čo dokedy čím atď usw

 

 

Keď záchrancu asi nikto nezachráni

23.08.2021

Priznávam sa, že vôbec neviem, ako toto popísať a vystihnúť. Pred týždňom som sa vracal z centra mesta a celkovo som dumal nad X vecami, čo ďalej, čo nezabudnúť, čo vynechať, ako zvládnuť nenapísaný „program“ a totálne som si neuvedomil, že práve zažívam úpal… vonku bolo odhadom 32 stupňov a ten stav som si nevšímal príliš dlho… Po príchode [...]

3 x 321 slov Ľudu

12.03.2021

„Kto je vinný? Ak sa nemýlim, premiér Ingwarr Patovič krátko po začiatku epidémie sa postavil pred kameru a vyhlásil, že vzhľadom k vážnosti situácie berie organizáciu boja s »hnusobou« na seba.“ Ľud odkazuje: „Tráp sa so svojimi problémami, lebo je sa čoho báť!“ „If you have any doubts, speak the trut.“ Psychológ Kleinman na adresu Igora Narcisoviča (OĽaNO [...]

Chuck Norris sa pýta „Ako ste mohli voliť Igora *atoviča? “

10.03.2021

(Humor*mišung, Paródia) Pôvodný názov „Chuck Norris verzus Igor Patovič.“ Carlos Ray alias „Chuck“ Norris (* 10. marec 1940) dnes oslavuje narodeniny, americký akčný herec, skvelý majster bojových umení, spisovateľ, športovec, podnikateľ, mediálna osobnosť. Je hlavnou postavou televízneho seriálu »Walker, texaský ranger«. Preslávil sa svojim kopom z otočky aj [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

matthew1801

boh stvoril humor

Štatistiky blogu

Počet článkov: 308
Celková čítanosť: 1408575x
Priemerná čítanosť článkov: 4573x

Autor blogu