Založ si blog

Nájdi mi politikov, ktorých budem milovať

Takzvaní sorosovskí lídri našej imitačnej opozície (Ps, Together, for People, KDH) si urobili zadarmo promotion (propagation, glorification) a že vraj k právne neoverenej  komunikácii istého basmana s A.Z., kde sa nevie, kto ten ilegálne vytvorený podvrh schválne šíril, nepodarok ktosi dokonale vytvoril na objednávku a ak by sa to udialo v USA, zaujímalo by to výhradne bulvárne vysielania =tv= v noci po 22:00 hod

Titulok som si zvolil po pripomenutí si populárnej piesne od kapely Queen (krátka citácia):

 

I ain’t gonna face no defeat
I just gotta get out of this prison cell
One day I’m gonna be free Lord

Nenechám sa zlomiť,
len sa musím dostať von z tohto väzenia.
Raz budem voľný, Pane

 

Find me somebody to love find me somebody to love
Find me somebody to love find me somebody to love
Find me somebody to love find me somebody to love
Find me somebody to love find me somebody to love
Find me somebody to love find me somebody to love
Nájdi mi niekoho, koho budem milovať, nájdi mi niekoho, koho budem milovať

Nájdi mi niekoho, koho budem milovať, nájdi mi niekoho, koho budem milovať

Nájdi mi niekoho, koho budem milovať, nájdi mi niekoho, koho budem milovať

Nájdi mi niekoho, koho budem milovať, nájdi mi niekoho, koho budem milovať

Nájdi mi niekoho, koho budem milovať, nájdi mi niekoho, koho budem milovať

 

Somebody somebody somebody somebody somebody
Find me somebody find me somebody to love

Niekoho, niekoho, niekoho, niekoho, niekoho

Nájdi mi niekoho, nájdi mi niekoho, koho budem milovať

+

Imitátor politikov sa vyjadril poburujúco voči slovenskému jazyku: „Naša krajina je ešte v horšom stave ako za Vladimíra Mečiara“ – Nuž, krajina. Krajina je čosi, čo tu bolo ešte prv, než začala naša štátnosť a ak sa nič extrémne nestane, krajina tu bude aj po našom zániku. Krajina sú tie rieky, vrchy, stromy, skaly, včely, jazerá, ale aj to, čo vytvorili ľudia – napríklad cesty a stavby a tak podobne – lenže štát je to, čo potrebuje spoločnosť a je pre ňu dôležitá, aby spoločnosť nebola pod chaosom či svojvôľou…

Mám nepodložený pocit, že zámerné zavrhovanie pojmu »štát« presadili najmä sorosovskí odchovanci, lebo kdesi začuli, že počas druhej svetovej vojny si gardisti a vtedajšia cirkev presadila ich „slovenský štát“, ale pojem ako taký nemôže za to, že sa mení kultúra s civilizáciou a novopečení moderní politici si namýšľajú, že úspech budú mať jedine vtedy, keď zopakujú sorosovské odporúčania… Jazyk a pravidlá slovenčiny sú nevinné a státisíce občanov štátu SR sú mýlení tak častými vplyvmi tých novodobých akože-politikov… žiaľ, jediný človek s tým nič nezmôže.

Krajinu nikto nevlastní, štát za istých podmienok či okolností možno ovládnuť – len aby v duchu slovenských porekadiel a frazeológie to nebolo, že… – „Zlodej kričí – chyťte zlodeja!“

Ako je možné, že exprezident a ešte nie predseda strany For People sa beztrestne opovažuje tvrdiť, že vládna moc je prepojená na kriminálnikov a oligarchov!? Ak som si ja náhodne našiel na českom webe propagáciu úžerníckych aktivít – A – chcel by som o tom komusi ceknúť, tak by ma ten istý jedinec šiel spapkať za živa – tak čo on obviňuje bez dôkazov?! Vari koná po dávnom úsloví „Milión ráz vyslovená lož sa stáva pravdou?“ – žiaľ, mal by si uvedomiť, že sa to síce môže hovoriť, môže sa to presadzovať, médiá to azda aj praktizujú – ALE – nie je to pravda, nie je to objektívna realita – býva to súčasťou totalít, býva to zbraňou „mocných“ a aj tak to nefunguje natrvalo, nikdy to neprežije generáciu…

Inak – onen úžerník nedostal TO, čo mu podľa univerzálnej morálky patrí ako odmena – ALE – je naivné namýšľať si, že svoje OVOCIE nedostane.

Na tomto svete nejestvujú výnimky. Sú možno azda oneskorenia, možno posuny, ale karma dobehne všetkých…

Progresívec M.T. je možno moderný politik, ale ani on nemôže obísť objektívnu realitu. Ak sa takzvaná komunikácia medzi Kočnerom a A.Z. tvorila na objednávku – má váhu MENŠIU ako je vzduch či para.

Pán Truban nikde nedokázal rozkrádanie štátu ((A NIE krajiny)), nejestvuje súdny rozsudok, na ktorý by sa mohol odvolať. Takže zavádza.

Ale celý štát SR a jeho obyvatelia boli doslova „otravovaní“ akousi kauzou o akýchsi drogách, ktoré boli naprv NIE, a potom ÁNO, ale veď to NIČ, to bolo už DÁVNO… Takže pravá a nefalšovaná POKORA by sa novopečenému akože politikovi hádam aj hodila – či nie?

Pán politik Miroslav B nestojí ani za komentár.

Ešte len budúci líder vznikajúcej strany =Za ľudí= pán Andrej Kiska skonštatoval, že sa na Slovensku prejavuje prepojenie vládnej moci s kriminálnikmi, oligarchami.

Dôkaz nula.

Opovážlivosť – ležatá osmička.

Prečo nikdy nikde nepovedal – že – ak by fungovalo súdnictvo v štáte SR, tak by ON možno ani nebol na námestí SNP???

Pán R. Fico môže byť nesympatický tým aj oným, možno komusi prekáža a vie prečo – ALE – pokiaľ ide o znalosť tohto problému, má A.K. dôvod sa obávať – čo AK koná tieto ataky kvôli svojim obavám???

JUDr.Fico má pravdu a mne osobne je jedno, že niekomu sa nepáči, ak sa to aj preukáže na relevantnej úrovni. Škoda len, že tá ZLOBA a demagógia ním spomínaných denníkov a jednotlivcov je faktom. To už nie je novinárska práca – to už je sorosovské zanietenie…

A to prehlásenie? Je takmer dokonalé, ak ide o úroveň textu – ALE – nie pokiaľ ide o nadväznosť na objektívnu realitu. Žiaľ.

A znovu je tu pokus burcovať ľudí, ktorí uverili inkriminovaným novinárom a nemajú toľko schopností či kritičnosti, aby si to sami sebe dokázali „odhaliť“…

 

A na záver – v piesni skupiny Queen – „Nájdi mi niekoho, nájdi mi niekoho, koho budem milovať“ – ja však VIEM, že títo imitátori politikov to rozhodne nebudú

Keď záchrancu asi nikto nezachráni

23.08.2021

Priznávam sa, že vôbec neviem, ako toto popísať a vystihnúť. Pred týždňom som sa vracal z centra mesta a celkovo som dumal nad X vecami, čo ďalej, čo nezabudnúť, čo vynechať, ako zvládnuť nenapísaný „program“ a totálne som si neuvedomil, že práve zažívam úpal… vonku bolo odhadom 32 stupňov a ten stav som si nevšímal príliš dlho… Po príchode [...]

3 x 321 slov Ľudu

12.03.2021

„Kto je vinný? Ak sa nemýlim, premiér Ingwarr Patovič krátko po začiatku epidémie sa postavil pred kameru a vyhlásil, že vzhľadom k vážnosti situácie berie organizáciu boja s »hnusobou« na seba.“ Ľud odkazuje: „Tráp sa so svojimi problémami, lebo je sa čoho báť!“ „If you have any doubts, speak the trut.“ Psychológ Kleinman na adresu Igora Narcisoviča (OĽaNO [...]

Chuck Norris sa pýta „Ako ste mohli voliť Igora *atoviča? “

10.03.2021

(Humor*mišung, Paródia) Pôvodný názov „Chuck Norris verzus Igor Patovič.“ Carlos Ray alias „Chuck“ Norris (* 10. marec 1940) dnes oslavuje narodeniny, americký akčný herec, skvelý majster bojových umení, spisovateľ, športovec, podnikateľ, mediálna osobnosť. Je hlavnou postavou televízneho seriálu »Walker, texaský ranger«. Preslávil sa svojim kopom z otočky aj [...]

Poprad / Tulipány /

Poprad zdobia tisícky tulipánov z Holandska, vykvitli o niekoľko týždňov skôr

16.04.2024 10:33

Len na hlavnom kruhovom objazde v centre vlani v septembri vysadili viac ako 21-tisíc cibuliek. Ďalšie tisícky pribudli na ostatných priestranstvách.

vojna na Ukrajine, delo

Ukrajina má ťažkosti na východe krajiny, nedostatok munície je závažný

16.04.2024 10:10

Už vo svojej analýze z predchádzajúceho dňa ISW upozornil, že Rusko by nedostatok munície mohlo využiť na ovládnutie mesta Časiv Jar.

Peter Pellegrini

Prieskum: Najdôveryhodnejším politickým lídrom je Peter Pellegrini

16.04.2024 09:49

Vyplýva to z prieskumu agentúry Focus pre TV Markíza. Kto obsadil druhé a tretie miesto?

doprava

V Bratislave husto prší, doprava takmer skolabovala

16.04.2024 09:46, aktualizované: 10:01

Na D1 v smere od Senca cez Zlaté Piesky a Prístavný most do Petržalky hlásili vodiči zdržanie 40 minút.

matthew1801

boh stvoril humor

Štatistiky blogu

Počet článkov: 308
Celková čítanosť: 1407128x
Priemerná čítanosť článkov: 4569x

Autor blogu