Keď prišli lídri EÚ s politickou korektnosťou, tušil som, že to ani inak nemôže dopadnúť – ako jej zneužitím proti domorodcom. Podobne myšlienkové tendencie triediť politické strany aj politikov na ľavičiarov, pravičiarov, konzervatívcov, liberálov, ba aj údajne nesystémových, potom populistov, nacionalistov a že ten zoznam je takmer nafukovací!
Ale prečo sa nehodnotia dosiahnuté ciele alebo výsledky (v prospech občana?)?! A ak ešte niekto nebol v oficiálnej politike (v parlamente alebo vo vláde, prípadne v komunálnej rovine), tak nestačí iba vystaviť program alebo za pomoci odborníkov internetovo zverejnený propagačný materiál…
Pán M. Truban si údajne nevie predstaviť spoluprácu s Igorom Matovičom – ale pri zdôvodnení zvýraznil, že I.M. nedokáže zmeniť štýl politiky!
Tak progresívny kráľ, ktorý sa vidí byť predsedom budúcej vlády, uvádza „štýl“ za vinný, a nie – povedzme – ducha pána Matoviča, ktorý mu umožnil vopred sa tešiť z nahrávania jeho kamaráta Rada Procházku, až to sršalo z inkriminovanej nahrávky (dnes nájdeme na you-tube), ako ho tešilo, že ide „zlikvidovať“ možnú politickú budúcnosť Rada Procházku!!! Po roku 2016 sa s Igorkom nemal nikto skutočne morálny baviť – a nie – že sa nám pán I.M. hrá na morálnu autoritu či vzor!!! Lenže Truban to relativizuje na problém ŠTÝLu…
Mt 12, 33-35: Vypestujte dobrý strom a bude dobré aj jeho ovocie, alebo zasaďte zlý strom a bude zlé aj jeho ovocie. Lebo strom možno poznať po ovocí. Hadie plemeno, ako môžete hovoriť dobre, keď ste zlí? Veď z plnosti srdca hovoria ústa. Dobrý človek vynáša z dobrého pokladu dobré veci a zlý človek vynáša zo zlého pokladu zlé. (Koniec citátu Mt 12, 33-35)
Takže vnútro dotyčného prezrádza a napokon AJ samotné skutky, „kto je kto“, a nie stará politika či nová politika, ba ani výhovorky v štýle: „Je to spôsobom robenia politiky. Nová politická kultúra, možno tak to bude menej ľudí urážať ((toto prezrádza odkiaľ vietor fúka – len aby sme AKOŽE neurazili voličov!)), je presne o tom, že dokážem komunikovať slušne, aj keď mám svoje hodnoty ((??)), svoj program, ale dokážem o ňom hovoriť slušne ((??)). Dokážeme sa spájať a dávať svoje egá do úzadia za nejaký VYŠŠÍ CIEĽ. To v zásade ani opozícia nikdy nedokázala, vytvoriť spoločnú koalíciu s jedným lídrom.“
Pán progresívny politik si namýšľa, že jediným čarovným KROKom je imitovať – navonok komunikovať ABY PLEBS bol v domnení, že je všetko „OK“ a okamžite ako nebude vidno, tak si budú robiť po svojom.
Navonok bude ktosi tvrdiť jedno, ale pravé alebo skutočné ciele/zámery – zatají… Uskutočníme to, čo sme si vysnili a PLEBS nám v tom nebude prekážať!
Požaduje zákon transparentný účet? Budem ho mať, ALE o tajných či inovatívnych sa nikto nesmie dozvedieť – veď – ak jestvuje krypto-mena, môže jestvovať aj krypto-účet a obdobne aj krypto-politika, o ktorej nesmie nikto vedieť, len vopred stanovení jedinci, aby tak boli presadzované záujmy – KOHO? – vy to neviete, aspoň sa nemusíte trápiť – a po čase už bude potenciálna totalita taká nezdolateľná, že Komančovia z čias socializmu by si mohli nariekať do rukáva: „Toto sme mali vedieť aj my a doteraz by sme vládli!“
Ja ako „bezmenný“ občan som v pomykove, lebo pána Trubana nezaujíma idea – Všetko, čo sa týka druhých, môžete robiť iba s ich súhlasom… ((áno, v prehnanej stručnosti dnešného „moderného“ jazyka ako keby 100% referendum na čokoľvek a kedykoľvek…Mrk a už je známa vôľa občanov.)) Vedeli to už starovekí Gréci, ale aj Francúzi, Marx s Engelsom sa aspoň dušovali, že to berú ako dôležitú vec, len realizácia v podobe Beriju so Stalinom na čele štátu… Potom 60. roky uvoľnenia a páľčivá súčasnosť?! Zostala iba imitácia a utajovanie skutočných záujmov alebo cieľov…
Zvláštne je, že VRAJ predseda Spolu-OD Miroslav Beblavý – podľa slov Trubana – dokázal, že vie spolupracovať a keď je potrebné, dokáže dať ego na bok. ASI nikto nepovedal pánovi Michalovi T., že pán M.B. menil strany+spolky+hnutia častejšie, než Old Shatterhand kone, na ktorých jazdil prériou!
„Bol ochotný prenechať líderstvo niekomu inému z inej strany v rámci koalície. Presne takéto činy majú robiť noví politici a sú potrebné, aby prišla zmena,“ povedal M. Truban. Zdôraznil, že ich koalícia stojí na pevnom základe.
Ale ale ale!
Čo ak pán Beblavý len tuší, že HYPOTETICKY by sa upísal pokojne aj reptiliánskemu mimozemskému korporátu – len nech to jemu vynáša (uplatnenie či bonusy?)!
Kto môže odhadom pol roka pred voľbami povedať, čo bude po 4 rokoch vládnutia progresívcov a beblavýovcov?
+
Namiesto záveru časť z Biblie
Kniha Sirachovho syna 27, 1-30 (V najdôležitejších gréckych rukopisoch má Kniha názov: „Múdrosť Jezusa, syna Sirachovho“ (Sofía Jesú hyjú S[e]irách) alebo „Sirachova múdrosť“ (Sofía S[e]irách). V hebrejskej literatúre je známa pod názvom „Príslovia syna Sirachovho“, alebo jednoducho „Ben Sira“. Kresťanská tradícia, aspoň od čias Cypriána (200/10-258), ju označuje názvom Ecclesiasticus (t. j. typicky »Cirkevný spis«) – prevzatým zo Starolatinského prekladu (Vetus Latina) –, lebo Kniha sa v Cirkvi bežne používala ako pomôcka pri vyučovaní katechumenov a novokrstencov. Pod týmto titulom sa uvádza aj vo Vulgáte, kým v Novej Vulgáte sa nazýva: Liber Ecclesiasticus (= Kniha Ekleziastikus). V moderných rečiach sa ujal názov podľa gréckeho textu »Siracides«, meno odvodené od otcovho mena (patronymikon), v poslovenčenej podobe »Sirachovec«, alebo »Kniha Sirachovcova«.):
1 Kvôli zisku hrešia mnohí. Kto túži zbohatnúť, robí sa slepým. 2 Klin sa vráža do štrbiny medzi dva kamene a hriech sa vtiera medzi predaj a kúpu. 3 Kto sa pevne nepridŕža bázne pred Pánom, tomu sa rodina čoskoro rozvráti.
4 Keď zatrepeš sitom, zostanú v ňom smeti, tak sa ukážu chyby človeka, keď začne rozprávať. 5 Ako sa hrnčiarske nádoby skúšajú v peci, tak sa človek skúša v rozhovore. 6 O ušľachtilosti stromu svedčí jeho ovocie, tak slovo človeka odhaľuje jeho zmýšľanie. 7 Nikoho nechváľ, kým nerozprával, lebo reč je skúšobným kameňom ľudí.
8 Ak hľadáš spravodlivosť, dosiahneš ju a odeješ ((oblečieš)) si ju ako slávnostné rúcho. 9 Vtáky sa zlietajú k seberovným a pravda prichádza k tým, ktorí ju konajú. 10 Ako lev sliedi za svojou korisťou, tak sliedi hriech za tými, čo páchajú neprávosť. 11 Reč bohabojného je stále plná múdrosti, ale hlupák sa mení ako mesiac. 12 Ak ideš medzi hlúpych, buď tam len krátky čas, ale medzi múdrymi zabav sa bez obáv. 13 Odporná je reč hlupákov, ich žarty – hriešna bezuzdnosť. 14 Pri ich preklínaní a hrešení vstávajú vlasy, a keď sa takí vadia, ľudia si zapchávajú uši. 15 Pri zvade pyšných tečie krv, trápne je počúvať ich vzájomné urážky.
16 Kto tajnosti vyzradí, stráca dôveru a nenájde už priateľa podľa svojho srdca. 17 Miluj priateľa a buď mu verný, ale ak si prezradil jeho tajnosti, už za ním nebehaj! 18 Lebo ako sa zabíja nepriateľ, ty si zabil priateľstvo svojho blížneho. 19 Ako sa otvára dlaň a vtáča uletí, tak si stratil priateľa a už ho nechytíš. 20 Nebež za ním! Ďaleko odbehol, utiekol ako gazela, čo unikla z osídla. 21 Lebo rana sa zaviaže. Urážka sa odpustí. Ale niet nádeje pre toho, kto vyzradil tajomstvo.
22 Kto žmurká okom, kuje zlo, preto tí, čo ho poznajú, vyhnú sa mu. 23 V tvojej prítomnosti sladkosťou mu kypia ústa, nadchýna sa za tvoje reči, ale za tvojím chrbtom zmení pesničku a tvoje vlastné reči použije proti tebe. 24 Všeličo nenávidím, ale nič natoľko, ako takého človeka, a Boh ho tiež nenávidí. 25 Kto hádže kameň do vzduchu, hádže si ho na hlavu. Kto dáva zákerný úder, zadá si protiúder. 26 Kto inému jamu kope, sám do nej padá. Kto stavia osídla, chytí sa do nich. 27 Zlo, ktoré človek robí, dopadne na neho, ani nezvie, odkiaľ prišlo. 28 Pyšní sa stále vysmievajú a urážajú, ale pomsta sliedi na nich sťa lev. 29 Chytia sa do klepca tí, čo sa tešia z pádu nábožného človeka. Bolesť ich zožerie prv, ako zomrú.
30 Hnev a nenávisť, obe sú odporné, ale hriešnik ich nosí v sebe. (Koniec citácie)
koľko stoviek zostáva do tvrdenia "Miliónkrát... ...
Presne tak! K++++++ ...
ak si myslíš = nahováraš, že si POKORNÝ ...
Chytrý z Nitry - pia anima = to je ŽENA!!! ...
ja som pomerne pokorný - tebe ringel nesiaham ...
Celá debata | RSS tejto debaty