Založ si blog

Pêle-mêle hlášky vetry tvrdenia

(Humor, satira, Paródia) „Kde sa na mna hrabe Ficó, ten na mna nemá! Šak len pováž, tá moja prátelka, čo my spáchala diplomofku, mi raz ukázala výrokuš: „If a little mafiosi is in custody, he’s got a problem. If a big mafiosi is in custody, there’s a problem for the police and judges.“ („Ak zadržia malého mafiána, má problém malý mafián, ak zadržia veľkého mafiána, majú problém sudcovia a policajti!“)

„A co ste si vy mysleli všické, že čo som robil celé té roky!

Ja som vždycenky študoval praktiky mafií po celém sviete, driloval som s detektorem lží, stretával sem od najmenšého pouličňáka až po Sorosa, šak aj Kiska bew od neho, čo si vy myšlice!

Čítaly sce, že kýs funkcionár ze špecializovaného súdu sa vyjadril pre médiá, že to né já som dal zavrec Lučanskýho, ale enem súd dal príkaz – no bodejc by né, ešce nebyly voľby a já sem to vidzeu, múj pán rohatej my to ukázau, já sem to naozaj vidzew dopredu a teším sa, že my to wychádza!

Pellého, Ficá, Kotlebú a jakéhokliv jiného sem mohew porazic enem tedy, že som ich totálne zmagoril a nechal sem pozatvárac policajtúv. Cez nich obviníme Robkov, Peťulíka a kohokoliv!

Sere mne jenom, že sem musel klamať s tým osmým písmenom, do kelu, šak ôsmé písmeno je Ď! Nuž ale vynašew sem se, zavolaly sme zahraničné úplatné sily jakože znalcov a tý nám doložyly pred ustráchanými sudcami, že osmé písmeno je „H“ hocyka nenyká! Háčko je až patnácté a Kotleba je nespravodlivo odsúdedzený a národ mi zobé z ruky, šycký sú tichó!

To já sem wícaz! A ne hentyká Ficó, ba ani Pellé! To já mohu ryžovac zlato!

Tomu Kotlebovi som prišil aj tých 14 nevinných slov akože za prachy sme ukecaly súdcov – keby ony vedzely, že tých 14 slov je naplno v súlade s Deklaráciou ľudských práv a Ústavou a Bibliou, šak by bol problém!

Ale ja, moja UMELÁ INTELIGENCIA ((to bola dobrá investícia – to má málokto – podaktorí to majú na zarábanie peňazí, ja to mám na získavanie mocy!)) a celá naša JUNTA najprv odstránime Kotlebu, potom Fica, potom Pellého a ostatný budú od strachu prdét granule!

Rehotal som sa celý pät minút, ked som si čítal to, čo vypotiw Fico na Tódovú a Záleskú. Šak jasné, že ony robá pre mna a aj pre Sorosa a my robíme za krásne penýzky od Sorosa a za ágétestíky a šycko za kóšer penáze, nykto nemóže nyč povedať na naše byznysy, lebo my to tu vedemééé!

__ MY SME TU DOMA!

     JA SOM TU WYTAZ! Na mna nykto nemá!

Odpusť mi, ó Pane rohatej, moje malé žartíky, ktoré si robím z Teba a ja Ti odpustím Tvoj veličizný žart, ktorý si urobil Ty mne, že sy my nedál vác mocy! A vác penazí – to si ako predstavuješ, ty rohatý mój Pán?!

A jak dobre, že takmer nykto neverý!? Šycy iba imitujú, to len já mám z teho zlatý dúl a je my dobreee… Ja som tu víťaz!

FYCÓ na mna nemá!

On neví, že ja som sy spracoval aj arcibiskupa, aj celú ich počmáranú kábeesku, bežný verácy nech sú ticho, väčšinu národa sem prerobew na jednu big veľkú otročenskú masu otrokú, ktorý za minimálnu mzdu sa budú nyčytyt a kapytalysty mi ruky a nohy pobozkajú a odvedú mne výpalné, inaky nech si idú do Číny, šlaka im ho tam!“

+

Na traktore sedí Igo,

preháňa sa rezko,

zrazu sa mu volant strhol,

do kríkov ho plesklo!

+

Ja, robot

Detektív: Ľudské bytosti majú sny. Dokonca aj psy majú sny na rozdiel od teba. Ty si len plechový stroj. Napodobenina skutočného života. Dokážu snáď roboti skomponovať symfóniu? Dokáže snáď robot na maliarskom plátne stvoriť umelecký klenot?

Sonny: A vy to dokážete?

Samozrejme, ja sa volám IGOR!

+

Igor povedal veľmi závažnú vec – Ako je možné, že nemal nikoho, kto by mu poradil, nech utečie hoci na Mars, ale né, on sa vráti a nechá sa mnou na diaľku zavraždiť! Videl si toľkú drzosť?! Mal použiť heslo: „Keď sa niečo zomelie, nehraj sa na hrdinu a rychle bež!“

+

„Mama vždy hovorila, že zázraky sa dejú každý deň. Niekto tomu neverí, no je to tak.“ „Veď hovorím – je to zázrak, že ma už dávno neobesili!“

+

„Bola moja najlepšia priateľka. Moja jediná priateľka.“ (Forrest Igor o Pavlínke) „Tak si zaslúži nakradnuté milióny – no – povedz, ty by si to pre ňu neurobil? Mne stačí, že škodím ľuďom kade chodím – to ti je pôžitok! Ešte aj pán lucifer belzebubský ma vždy chváli!“

+

„Nie som múdry (iba skromne – som geniálny! SOM BOREC!), ale viem, čo je sláva – a ešte niečo, keďže som Igor, tak mám všetkých vo svojej močy!“

+

„Mama hovorila, že človek má mať len toľko, koľko potrebuje. A zvyšok je na chválenie. A tie dokonale uliate prachy mi nikto nevezme – jedine že by ma povolali predčasne do našeho Pekla!“

+

„Byť idiotom nie je žiadna sranda, preto som sa rozhodol, že budem génius, hoci meno Igor – čo už, keď si to mama priala!“

+

„Všetci občas robíme veci, ktoré tak úplne nedávajú zmysel. Ale hlavne, že mi to vynáša – pozrite sa na toho Fyca, ako sa trasie od strachu! Jeho anjel mu asi prezradil, že po ňom páchne celé PEKLO od zlosti, že tak pomáhal obyčajným ľuďom!”

+

„Ale zabudli povedať národu – tak Fyco aj Pelé, že krátko pred koncom ma mohli odvolať a VRAJ sa báli, že by zo mňa urobili martýra, tak ma neodvolali, hoci mali tú príležitosť – ja im to nandám aj s úrokmi! Ale som dokonalý, čo?!“

+

Igor sa rozpamätal na dávne časy: „Ja si nemyslím, že bol spáchaný trestný čin. Neberiem to ako pokus o podplácanie, ale ako pokus o srandu, čo na tom, že som naozaj vzal 20 melónov, aby som potopil ivetinu vládu!? Aj riško podrž balónik sa obkecával s Kočnerkom!“

+

„Sorry, je 00:22 … ale tejto mňamke od ženičky nedokážem odolať. Veď len pozrite – ako pravý upír musím raz čas nefalšovanú krv našich mučeníkov!“

+

„Dr. Oetker… jediná istota nám zostala, že aspoň tento ujo titul nemá falošný. A nech ma nikto nesrdí, že ja si ho nenechám vziať – to radšej predám celé Slovensko Číňanom!“

+

Ako vyzerá súkromná lekcia angličtiny u Igorkovcov?

„Can I go one time? Next time?“ = „Môžem ísť raz? Nabudúce?“

„Môžem ešte raz?“ = „Can I do it again?“

„Môžem to zopakovať ešte raz?“ = „Can I repeat that again?“

„Prosím vás, mohli by ste povedať generálnemu prokurátorovi, nech ma zatvorí do väzenia?“ = „Please, could you tell the Attorney General to put me in jail?“

„Prosím vás – novinári a novinárky – mohli by ste informovať celý národ, že som šialený psychopat?“ = „Please – journalists – could you tell the whole nation that I’m a crazy psychopath?“

+

Netopier igor lieta svetom, v očiach má však veľký strach. Do troch stromov sa už plesol, veď mal walkman na ušiach. – nič čudné, ak šlo o Igora!

+

Súčasný premiér SR Igor Patovič má (okrem iného) na svojom FaceBook aj (zdanlivo nádhernú) ideu: „Verím v Boha a nehanbím sa za to!“ ((Pán Boh mu odkazuje – ty zločinec jeden! To aby som sa ja za teba hanbil?! A ideš ty do Feldeka?!))

+

(Jn 13, 34-35): „Nové prikázanie vám dávam, aby ste sa milovali navzájom. Aby ste sa aj vy vzájomne milovali, ako som ja miloval vás. Podľa toho spoznajú všetci, že ste moji učeníci, ak sa budete navzájom milovať.“ Pán Igor Patovič si ASI ((???)) myslí, že vysypávať kôš na Poliačika, prípadne nahrávať kamoša Radka Procházku bez povolenia súdu na záznam bez povolenia prokuratúry či polície SR je dôkazom, že on verí v Boha?

+

„Ja verím v Boha a nehanbím sa za to,“ reagoval Andrej Ziska. Čo by som pre zisky neurobil?! ((štvavý sorosovský Denník SME 23.03.2014))

+

„Chcem poprosiť každú a každého z vás, ktorí cítite potrebu sa ma zastávať, aby ste to nerobili… Nezaslúžim si to! Odpisovať sa v škole nemá, citovať sa musí.“ – a potom som sa obrátil na moju ženušku – „Vieš koľko nám to zarobí prachov!?“

+

„Naozaj úprimne – ani som len netušil, že som niečo v mojej diplomovke necitoval. Je tomu 22 rokov a žil som v presvedčení, že ju mám určite OK… A nemal som. Respektíve, ak by som tušil, že v nej je nejaký problém, tak by som nikdy nekritizoval Danka a spol. za plagiátorstvo, až taký samovrah teda nie som.“ – „Zbaštili mi to! Hurááá – a teraz si podám Fyca a Pelého!“

+

Neznáša, aby ktokoľvek žartoval na jeho účet, kritizoval ho, alebo mu dokonca niečo odmietol. Dokáže popierať aj jasné fakty. Kritika v ňom vyvoláva neistotu a úzkosť, ktoré potom zakrýva jedovatými a uštipačnými poznámkami.

To mu musíme nechať, Patovič sa rád prezentuje ako taký šašo. To je štýl jemu vlastný. Uj, ale aký bol zrazu jedovatý, keď sa ho pýtali na zmenky. Kto videl jeho tlačovku, tak už vie, že na vine je Fico a Pellegríny.

+

Ak mu dochádzajú argumenty, uchyľuje sa k teatrálnym posmešným gestám a opovržlivým grimasám.

+

Je majstrom v používaní „dvojitej väzby“ (double bind). Ide o paradoxnú komunikáciu, pri ktorej sú dve navzájom si odporujúce správy vyslovené tak, že keď vyhoviete jednej, nevyhoviete druhej. Vyčíta Vám napríklad, že ste v odbore nevzdelaní, a keď sa od neho chcete dozvedieť viacej, odpovie: „To je zbytočné, aj tak by ste to nepochopili.“ Nech urobíte čokoľvek, je z vás akože hlupák. A on je ten mudrc!

+

S diskusiou súhlasí vtedy, pokiaľ si je istý, že z nej vyjde ako víťaz. Ak sa dostane do úzkych, odíde, alebo neomalene mení tému rozhovoru. V strachu z prehry neváha siahnuť ku skrytým hrozbám.

+

Áno, keď Patoviča pritlačia k múru, začne sa vyhrážať, ako to spravil v odkaze „svalovcom“. Premiér SR sa vyhráža svojim občanom. Keď však išli štrajkovať autodopravcovia pri kauze mýty pre Skytoll, tak tvrdil, že na to majú nielen právo, ale aj dôvod. Ale to je Patovič s gumenými zásadami.

+

Svoje žiadosti neformuluje jasne, ale radšej okľukou tak, aby na základe vynútenej odpovede druhého mohol dospieť k záveru sám.

+

Prekážajú mu ľudia v okolí, ktorí si dobre rozumejú. Rozoštváva ich. Nesúlad a podozrievavosť sa pritom šíri plúživo. Býva ťažké určiť, odkiaľ vlastne prichádzajú.

+

Vyhýba sa priamemu kontaktu, odkazy necháva vybavovať „svojimi“ ľuďmi. Miesto osobného rozhovoru radšej telefonuje, píše alebo komunikuje prostredníctvom médií.

Napriek tomu, že nie je v obvyklom zmysle slova stranícky, stráni sa, rozdeľuje, aby ľahšie panoval.

Pravidelne porušuje, alebo naopak zákon vychvaľuje.

Stále klame a podvádza ostatných.

Je impulzívny a neplánuje veci dopredu.

Môže byť náchylný k agresivite a násiliu.

Prejavuje malý ohľad vo vzťahu k bezpečnosti ostatných.

Je nezodpovedný a rád apeluje na zodpovednosť ostatných.

Necíti výčitky alebo vinu. Podľa neho sú všetci iní tí zlí.

+

Čo odkazuje Igor na adresu opozície? – „Treba len zaťažiť a potopiť.“

+

*atovič: „Nykedy už inokedy nescem byt premérom..“ … „robím chyby..“ „nezvládnem to, nedám to“

VIDEO https://www.youtube.com/watch?v=LGc0oHk-Akw&feature=emb_logo&ab_channel=zazracnedieta

 

https://uploads.disquscdn.com/images/a4c1191241dde5e4351c6a30acdbcd44ef6364bcd31f2c150a6af19b73e9bb4b.jpg

+

   „A čo robíte na oblohe?“ spýtal sa prekvapený psychiater (regresný hypnotizér).

„Čakám… čakám, až sa narodím. Dívam sa, čo robí moja matka.“

„Kde je vaša matka?“

„Je pri studni a s veľkými ťažkosťami napĺňa nádobu s vodou.“

„Prečo s veľkými ťažkosťami?“

„Pretože ju ťaží moje telo. Chcem jej povedať, aby bola opatrná. Kvôli sebe a aj kvôli mne.“

„Ako sa voláte?“

     „Igorko Brejwik.“

Keď záchrancu asi nikto nezachráni

23.08.2021

Priznávam sa, že vôbec neviem, ako toto popísať a vystihnúť. Pred týždňom som sa vracal z centra mesta a celkovo som dumal nad X vecami, čo ďalej, čo nezabudnúť, čo vynechať, ako zvládnuť nenapísaný „program“ a totálne som si neuvedomil, že práve zažívam úpal… vonku bolo odhadom 32 stupňov a ten stav som si nevšímal príliš dlho… Po príchode [...]

3 x 321 slov Ľudu

12.03.2021

„Kto je vinný? Ak sa nemýlim, premiér Ingwarr Patovič krátko po začiatku epidémie sa postavil pred kameru a vyhlásil, že vzhľadom k vážnosti situácie berie organizáciu boja s »hnusobou« na seba.“ Ľud odkazuje: „Tráp sa so svojimi problémami, lebo je sa čoho báť!“ „If you have any doubts, speak the trut.“ Psychológ Kleinman na adresu Igora Narcisoviča (OĽaNO [...]

Chuck Norris sa pýta „Ako ste mohli voliť Igora *atoviča? “

10.03.2021

(Humor*mišung, Paródia) Pôvodný názov „Chuck Norris verzus Igor Patovič.“ Carlos Ray alias „Chuck“ Norris (* 10. marec 1940) dnes oslavuje narodeniny, americký akčný herec, skvelý majster bojových umení, spisovateľ, športovec, podnikateľ, mediálna osobnosť. Je hlavnou postavou televízneho seriálu »Walker, texaský ranger«. Preslávil sa svojim kopom z otočky aj [...]

ukrajina

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

France Macron

Pred letnou olympiádou minister atentátov spustil jarnú ofenzívu proti teroristom

19.04.2024 07:00

Obava z možnej masakry v Paríži. Keby hrozil teroristický útok, organizátori by presunuli slávnostný ceremoniál na jedno z dvoch náhradných miest.

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15, aktualizované: 07:25

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

matthew1801

boh stvoril humor

Štatistiky blogu

Počet článkov: 308
Celková čítanosť: 1407811x
Priemerná čítanosť článkov: 4571x

Autor blogu