Založ si blog

Premiér Igor Pandemovič je fascinovaný

(Humor, satira, Paródia) „Áno, ja som fascinovaný, som očarený, som silno zasiahnutý kladným citovým zážitkom spojeným s obdivom, som očarovaný, nadšený, dojatý, omámený, uveličený, uchvátený tým, že na mňa nemajú ani novinári, ani opozičníci, ani občania ba ani ovčania, ani policajti, ani sudcovia, ani nikto na tomto Svete.

A keďže som upísal svoju veľmi vzácnu dušu démonom a čertom rohatým, tak moja výhra bola nad Slnko jasnejšia už vopred!

Vy by ste chceli vedieť o peniazoch mojej ženy? Ani za nič!

To sú moje peniaze! Ale tak trochu sú to peniaze aj Satana, Lucifera, Temnoty, démonov všetkých kategórií, sú to peniaze potrebných kreatúr a ja nemám absolútne všetok zoznam mien, komu tie milióny patria. A vy tomu aj tak nerozumiete! Neviete o tom nič.

Ale viem, že ja som vyhral. Čo mi VY všetci môžete? Nič!

Poviem vám to ešte raz – N I Č !

Samozrejme, že jestvuje určitá špeciálna dohoda medzi mojou manželkou a mnou, ja som premiér Slovenskej republiky a volám sa »excelencia Igor Pandemovič«.

Pre mňa robí už toľko ľudí, že som si musel najať špeciálnu firmu, ktorá iba robí evidenciu, štatistiku, vyhodnocovanie, radí mi, ako vás ešte dokonalejšie podvádzať, ako robiť škodu tejto republike, ako vyťažiť zo všetkých… Pozrite sa, kto si myslíte, že najviac získal od nepodarenca Košnera?

Šulík sa tiež čosi málo dozvedel a dokázal to využiť, ale ja som to mal premyslené už vopred. Pre mňa robilo omnoho viac ľudí ako pre Košnera či Šulíka…

A ten topoľčianský birmovanec nemá na mňa ani mäkké efko! Nemá nemá nemá, je tak ako nemá!

Že desať miliónov? No to teda nie, to bolo určite viacej, ale prečo by som vám mal podať priznanie, že to bolo 13,33 milióna? Viete, moji zotročení démoni, ktorí mi veľmi dobre radia, kedy treba propagovať islamizmus, aby sme dostali ja a moja kompánia milióny od šejkov, či imámov, ba dokonca raz aj ajatolášinko mi poslal pár zlatých tehál, však si môžete pozrieť to video, kde ja, blahorodie Igor Pandemovič vystupujem ako propagátor islamistickej totalitnej ideológie – ó ty prvý vzbúrenec proti nebu, toľko peňazí si neviete ani predstaviť – a od Sorosa, to bol nádherný bonus, ten Džordžínko potreboval povaliť Fica omnoho viac ako ja, mne je Robko pomerne ukradnutý, ten nemá šajnu, ako sa zarábajú perniaze, ako sa zvelaďuje majetok, ako sa robí politika na medzinárodnej úrovni – ja som vás, milovaní ovčania predal takmer za babku a ani tretie či štvrté pokolenie Igora Pandemoviča nebude musieť makať, chápete, drahí?

Ja som najväčší z klamárov na svete, ja som najväčší podvodník v celej Európe a vy všetci ste sa nechali oklamať za vidinu záchrany od ficovcov, od dankovcov a o bugárovcoch ani nepáchne…

Ak by bolo najhoršie, presťahujem sa na Nový Zéland, prípadne pri Montreal, alebo tri mesiace tam, tri mesiace onam, tri mesiace na lodi, tri mesiace pri jazere, ja sa nebojím, že by som sa nudil, ja nie som Lukašenko ani Putin, ja som jednoducho božský PANDEMOVIČ!!!

Pozrite sa, tá Marcha kapital malo aj zdravotnícky sektor a ja som nikdy nezarobil toľko ako počas prípravy ochranných prostriedkov a percentíky mi idú z každej pandemickej*skúšky, či nie ste infikovaní, dzeci moje a ak bude vakcína, aj z toho mi pôjdu zisky, lebo ja som premiér Pandemovič!

A keďže my prví vieme, čo sa v tejto zabudnurtej krajine deje, tak máme percentá a zisky aj z developerov, z automobilového priemyslu ((áno, ak ste ako otroci každé ráno už o šiestej hodine pri montážnej linke, to ja som vzdialene zvedavý, či ste si včas označili kartičku a či ste pokorní otroci, vy moji zlatí ovčania!

Aj finančné služby, aj rekreácie, energetika, zo všetkého mi ide Zisk, tak čo vás je do údajnej mojej manželky!?

Aj ona je len moja a jedine moja otrokyňa!

A vy sa nemykajte do ľava či do prava – aj vy makáte pre mňa, heč! A ja som váš pán Pandemovič!

Ja som tu doma! To ja som vyhral!

A vy všetci pre mňa chtiac alebo nechtiac makáte!

Ak by ste odmietli, tak vás vyhodím na smetisko a ani cirkev svätá vás nezachráni. Ja si síce píšem na fejsbúk, že údajne verím v Boha a VRAJ sa za to nehanbím, ale to sa ON hanbí za mňa a mne je to absolútne ukradnuté, či sa za mňa hanbí a má veľké gamby – ja mám peniaze, ja mám moc aj majetky, ja rozhodujem, ja som pán a On nech si je tam, kde bol doteraz a nech drží opozičníkov v úctivej vzdialenosti! Inak ich nechám hodiť islamistom!

Nesmrteľnosť je v niečom úplne inom!“

 

+

 

Plechový Ježíš hoří za soumraků.

Slunce se v západ noří a nám z mraků

andělé s Hadrem se smějou

a žebříček dolů spouští kluci,

já polem běžím a záhy stoupám k vám

Já, já, já, jenom já

Já, já, já, jenom já

Já, já, já, jenom já

Já stačím si sám

Já, já, já, jenom já

Já, já, já, jenom já

Já, já, já, jenom já

Já stačím si sám

Já se mám.

 

 

https://uploads.disquscdn.com/images/65c7bece116a4c9769c4aaa925c005ad3a5c81c50e2cbf04e1ab2609d82a59f7.jpg?w=800&h=660

 

Keď záchrancu asi nikto nezachráni

23.08.2021

Priznávam sa, že vôbec neviem, ako toto popísať a vystihnúť. Pred týždňom som sa vracal z centra mesta a celkovo som dumal nad X vecami, čo ďalej, čo nezabudnúť, čo vynechať, ako zvládnuť nenapísaný „program“ a totálne som si neuvedomil, že práve zažívam úpal… vonku bolo odhadom 32 stupňov a ten stav som si nevšímal príliš dlho… Po príchode [...]

3 x 321 slov Ľudu

12.03.2021

„Kto je vinný? Ak sa nemýlim, premiér Ingwarr Patovič krátko po začiatku epidémie sa postavil pred kameru a vyhlásil, že vzhľadom k vážnosti situácie berie organizáciu boja s »hnusobou« na seba.“ Ľud odkazuje: „Tráp sa so svojimi problémami, lebo je sa čoho báť!“ „If you have any doubts, speak the trut.“ Psychológ Kleinman na adresu Igora Narcisoviča (OĽaNO [...]

Chuck Norris sa pýta „Ako ste mohli voliť Igora *atoviča? “

10.03.2021

(Humor*mišung, Paródia) Pôvodný názov „Chuck Norris verzus Igor Patovič.“ Carlos Ray alias „Chuck“ Norris (* 10. marec 1940) dnes oslavuje narodeniny, americký akčný herec, skvelý majster bojových umení, spisovateľ, športovec, podnikateľ, mediálna osobnosť. Je hlavnou postavou televízneho seriálu »Walker, texaský ranger«. Preslávil sa svojim kopom z otočky aj [...]

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

matthew1801

boh stvoril humor

Štatistiky blogu

Počet článkov: 308
Celková čítanosť: 1408091x
Priemerná čítanosť článkov: 4572x

Autor blogu