Založ si blog

Za hrsť plaču a či smiechu?

(Humor, satira, Paródia) Although there is „a time to weep and a time to laugh,” who does not prefer the latter to the former? Hoci je „čas plakať a čas smiať sa“, kto nemá radšej smiech ako plač?

Čo povedal odchádzajúci (smerom k Ilave alebo Leopoldovu?) Andrej Ziska?

__ Začalo to ešte kedysi mojou kandidatúrou przniteľa funkcie hlavy štátu SR (toto je označenie hádam ešte z historických čias – veď posúďte – aká hlava? aký štát? – bola tu len moja hlavička, ja Big Superman Ziska iz Ameriky, kde som sa nechal zaučiť a zapredať zároveň a ako ja s radosťou hovorím =krajina!= – viete? – =krajina=!!!) Kandidoval som hlavne preto, že všetky pozitívne sily, ktoré boli aj sú za Sorosom, ma dlhodobo vychovávali, cvičili, drilovali a ja som sa cítil na to, že tu na Slovensku to Dokážem! (na rozdiel v Amerike!)…

__ Tušil som, že do tej funkcie przniteľa hlavy štátu sa dostanem s odretými ušami a za pomoci obrovského kotla klamstiev, takže som chcel využiť túto dobu na čo najväčšie sebaobohatenie sa – to sa mi aj podarilo, keď som zneužil nevinnú ideu „Dobrého anjela“ a nechal som zasielať naivných hlupákov, aby mi na jedno meno žobráka zasielali – povedzme – od piatich po dvanástich =dobrákov= a to by ste netušili – žobrák dostal iba tých svojich 300-až-600 evričiek na jeden mesiac, a pritom ZVYŠOK bol pre mňa väčší ZISK než keby som predával vietnamské šľapky alebo kokaín – ha ha ha! No nie som perfiš?!

__ A bolo aj na úplatky, bola aj na propagandu a bolo aj na =bohatý= život, ako som si ho vždy predstavoval.

__ Škoda, že tá opozícia, ktorá bola počas môjho úžerníckeho panovania, bola enormne neschopná! Ale čo by si očakával od takého Šachoviča, Semišovej, Mnohodetného a ako sa volajú tí ďalší – ale veď to si zistite – je to v novinách, ktoré pre nás pracovali a naďalej budú pracovať.

__ Verejnosť je pritom tak upadnutá, že ani ženy v najstaršom povolaní sveta nedokážu tak upadnúť, ako väčšina občanov, ktorá nám zobká z rúk – toto keby sme mali my úžerníci a pozemkoví podvodníci v Amerike, tak som miliardár väčší od Billa Gatesa – no dobre, Sorosovi by som síce nesiahal ani po členky, ale žil by som si na vysokej nohe!

__ S akou radosťou som šíril tú fámu, že sme údajne všetci túžili KONIEC vlády pobirmovaného komunistu – kajúcnika Robka aj s jeho druhým Robkom…

__ Ocko Sorosovie mi prikazovali, ich blahorodie, že aby som odstavil od válova toho topoľčianskeho pošahaného SZMáka čo býval v objekte BonaParte (to vraj malo byť „Dobrá Strana“? – Veď dobrá strana je len tá moja „Proti ľuďom“!). Nuž a keď nám na toto blbý ľud naletel a zožral nám tie vymysleniny aj s navijákom, tak Soros môže byť a aj ja som absolútne spokojný – hoci – ten pobirmovaný vytiahol na mňa ten okatý dôvod, že som nenapraviteľný úžerník, pozemkový maestro z Popradu a rád sa nechám uchvátiť zlatým teľaťom. No neporazilo by ťa? Mňa nie!

__ Často dostávam otázku, či som sa nezbláznil – pardón, že ako hodnotím výsledky volieb. Nuž, keď už o mne viete, aký som podvodník a klamár, tak jasné, že to nedopadlo dobre, lebo ani ten „päťgramový“ nevošiel do koalície a ani ten „brbľavý“ takisto nie – no a s tým psychopatom alebo s mafiózom sa ťažko vládne – a ocko Soros bol veľmi nahnevaný, že čo som to zase pokafral? Teraz aby som imitoval, že mám rakovník alebo srdcovník – či ako sa to nazýva? Veď viete, ja som nikdy nebol génius, to ma len ringelovskí hejteri zbožňujú namiesto Belzebuba…

__ Mrzí ma, že na sociálnych sieťach sa našlo dostatok statočných ľudí, ktorí nás ODHALILI, že v našej strane neexistuje demokracia, diskusia („Prosím vás – aká demokracia? Čo si nezaplatíte a nepodvediete, to nemáte! A diskusia? To je len zle vedená propaganda!). Chcem požiadať tých pár stoviek bojovníkov za slovenskú pravdu, aby nešírili o našej strane pravdivý podobraz. Odmietnite úplatky a my vám ponúkneme omnoho viac – preplatíme.

__ A prosím vás – ak sa stane, že ma zavrú – rozširujte FÁMU, že ma zavraždili – ja sa chcem inšpirovať druhou svetovou a budem =mučeníkom= – ocko Soros mi sľúbil, že sa o obidve moje rodinky postará. A ja budem mučeníkom. A ešte o tom natočia veľkofilm! Možno Jakubyskoň…

*

__ Úryvok z interview nášho redaktora s šíriteľom totalitnej ideológie islam, ktorý sa vydáva (imituje) za politológa – MUDr. JUDr. Jozefa Kenča PhD (pedagóg na univerzite Trnava – celá Trnava je v majetku premiéra Mgr. Šachoviča):

__ Redaktor: „Má Veronika Semišová potenciál zdvihnúť preferencie strany PROTI ĽUĎOM, alebo minimálne zastaviť ich pokles?

__ Kenč: „Nemyslím si, že tento patenciál má. Nevykazovala nejaké veľké lúzerské schopnosti ani v predchádzajúcej srande Šachoviča. Tam bola síce na čele kandidátky, ale fakticky bola dvojkou ((a jej snom bolo byť trojkou, štvorkou, päťkou…)). V strane Proti ľuďom ich tiež príliš nepreukázala. Nebojovala za srandu. A ani v intenciách obhájenia nôt, na ktorých sranda vznikla, tieto pozície bránili skôr iní členovia či poslanci Proti ľuďom. Veronika Semišová pôsobila skôr dezilúzivne a niekedy až brudne. A ako my islamisti hovoríme – Ahahu ah ah!“

*

__ (((Kaz 3, 1-8: Všetko má svoj čas a svoju chvíľu každé úsilie pod nebom. 2 Svoj čas má narodiť sa, svoj čas má zomrieť, svoj čas má vysádzať, svoj čas má sadenice vytrhať. 3 Svoj čas má zabíjať, svoj čas má liečiť. Svoj čas má váľať, svoj čas má stavať. 4 Svoj čas má plakať, svoj čas má smiať sa. Svoj čas má zarmucovať sa, svoj čas má tancovať. 5 Svoj čas má rozhadzovať kamene, svoj čas má zbierať kamene. Svoj čas má objímať sa, svoj čas má zdržovať sa objatia. 6 Svoj čas má hľadať (niečo), svoj čas má niečo stratiť. Svoj čas má (niečo) si uschovať, svoj čas má niečo odhodiť. 7 Svoj čas má trhať, svoj čas má zašívať. Svoj čas má odmlčať sa, svoj čas má prehovoriť. 8 Svoj čas má milovať, svoj čas má nenávidieť. Svoj čas má vojna, svoj čas má pokoj.)))

Keď záchrancu asi nikto nezachráni

23.08.2021

Priznávam sa, že vôbec neviem, ako toto popísať a vystihnúť. Pred týždňom som sa vracal z centra mesta a celkovo som dumal nad X vecami, čo ďalej, čo nezabudnúť, čo vynechať, ako zvládnuť nenapísaný „program“ a totálne som si neuvedomil, že práve zažívam úpal… vonku bolo odhadom 32 stupňov a ten stav som si nevšímal príliš dlho… Po príchode [...]

3 x 321 slov Ľudu

12.03.2021

„Kto je vinný? Ak sa nemýlim, premiér Ingwarr Patovič krátko po začiatku epidémie sa postavil pred kameru a vyhlásil, že vzhľadom k vážnosti situácie berie organizáciu boja s »hnusobou« na seba.“ Ľud odkazuje: „Tráp sa so svojimi problémami, lebo je sa čoho báť!“ „If you have any doubts, speak the trut.“ Psychológ Kleinman na adresu Igora Narcisoviča (OĽaNO [...]

Chuck Norris sa pýta „Ako ste mohli voliť Igora *atoviča? “

10.03.2021

(Humor*mišung, Paródia) Pôvodný názov „Chuck Norris verzus Igor Patovič.“ Carlos Ray alias „Chuck“ Norris (* 10. marec 1940) dnes oslavuje narodeniny, americký akčný herec, skvelý majster bojových umení, spisovateľ, športovec, podnikateľ, mediálna osobnosť. Je hlavnou postavou televízneho seriálu »Walker, texaský ranger«. Preslávil sa svojim kopom z otočky aj [...]

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

matthew1801

boh stvoril humor

Štatistiky blogu

Počet článkov: 308
Celková čítanosť: 1408093x
Priemerná čítanosť článkov: 4572x

Autor blogu