Založ si blog

Ja som tu Víťaz!

 

(satira, humor) „No čo je? No čo je? No čo je? Veď som vám už povedal, že nič sa nestalo?! Nie?!

Vám, novinári, vám ja nebudem vysvetľovať nič. Vám, novinárskej obci nevadilo, že nie dlho po nástupe do parlamentu – som vyhlásil, že 23. júna 2010 mi ponúkli 20 melónov evričiek za to, že spolu s mojimi otrokmi z mnou vlastneného hnutia pomôžem odstaviť vtedy =novú= vládu súdružky Ivetky Radičovej, ktorá dávala podržať balónik Riškovi.

A teraz sa robíte, že vôbec tomu nerozumiete, ak som už celkom jasne povedal, že som diplomovku dal napísať tej kamarátke, šak azda si nemyslíte, že budem strácať čas takými chviarovinami, akým je písanie diplomovky!

Ja som už obabrával stovky akože-zamestnancov ako správny kapitalista s úsmevom, ja som vtedy už rižoval »ťažké prachy«, o ktorých sa vám nikdy ani len nesnívalo, tak čo mi tu vy budete ondyt – há!?

Vtedajší novinári a niektorí ste tu aj teraz, ste mi totálne zožrali moje vysvetlenie – 3 dni po tomto vyhlásení som oznámil, že ma opäť navštívil ten istý kamarát, ktorý mi údajne ponúkol »obrovský balík peňazí« a so slzami v očiach vtedy povedal, že šlo o =vtip= a aby som na políciu nič nepodával. Ja si nemyslím, že bol spáchaný trestný čin. Neberiem to ako pokus o podplácanie, ale ako pokus o srandu.

A teraz vy chcete srandovať, že akási pošahaná diplomovka je jediným ortieľom nad Igorom Matovičom? To ani náhodou!

    To si vyhoďte z hlavy!

To my sme vyhrali nad Mečiarom!

To my sme vyhrali nad Ficom a ostatnou bandou smerákov, ktorí maneboli schopní zavrieť, ešte aj Danko je úplne mimo!

A ja som OĽaNO!

My sme tu Doma!

Žiadni novinári mi nebudú kaziť moje desaťročné dielo, všetky tie hodiny, dni, týždne, mesiace, roky nácvikov, podrazov, kompromisov, podplácania, času aj peňazí, koľko ma to stálo nervov, o tom sa vám nikdy ani len nesnívalo – ja som medzi prvými spolupracoval s think-tankami, s umelou inteligenciou, s mafiou, s rozviedkou, s agentmi, ja by som pre môj narcisizmus aj blaho zapredal hoci aj vlastnú mater – tak mi nevyprávajte, že akási diplomovka, ktorú som ani len nevidel!, že by tá mala rozhodovať o mojej budúcnosti, ktorú som si pracne vybudoval obdobne ako Milan Rastislav Štefánik! My sme tu doma!

Ja dokážem poraziť aj detektor lží, nikomu nepoviem, kde ma to naučili!

Pozrite, nalejme si čistej minerálky! Vy máte v rukách figu borovú, ja mám v hrsti svojich poslancov – nebudem prezrádzať ako a kde a čo a prečo – mám v hrsti kočnerovského Riška, ktorý už ani balónik neudrží bez toho, aby sa ma pýtal, mám v hrsti super*otecka Boriska, ktorý by staval hoci aj kamrlíky či mrakodrapy na Antarktíde, ak budú za to prašule, slečnopani Fantagíró mám tiež zmáknutú, tak mi tu vy nevyprávajte o akejsi diplomovke…

Však to by vám ani americkí študáci z Oklahomy neuverili, že otravujete premiéra svojej krajiny kvôli nejakej papierovej podobe o poctivosti…

To ja som svedomie tejto krajiny!

To ja som víťazstvo krajiny pod Tatrami hneď vedľa Dunaja!

Mne by ste mohli pokojne bozkávať ruky aj iné a aj tak by ste neurobili ani za mak toho, čo ja pre tento národ, pre tento ľud, pre týchto obyčajných ľudí, ktorých JA zastupujem!

To ja som tu doma!

Čo urobila sebranka z eNka alebo zo smečka pre to, aby tu konečne prestali šarapatiť všetci tí smeráci a banditi? To ja so svojimi vernými sme zmenili!
To sme my zmenili! Ja som organizoval ODBOJ – to ja som OTEC vlasti!

Vy nám máte byť povďační!

Hádam nikto z vás nechce občiansku vojnu! Hádam nikto z vás nie je taký blázon, aby sa Slovensko rovno hneď zajtra odovzdalo do rúk Sorosa alebo Putina alebo komukoľvek kdekoľvek, kto dobre zaplatí – to by ste chceli?

Mali by ste sa VY novinári učiť odo mňa – ja aj klamem tak, že ani svätý otecko z Vatikánu tak nedokáže sväté veci hovoriť a ak bude treba, predám vás aj s piatimi miliónmi otrokov Iránu alebo Saudskej a bude Fajront – ja si za odmenu budem chodiť na ryby na novej haciende na Novom Zélande – a vy sa trápte ďalej!

Že diplomovka!?!

…ma podrž, ako otravujú tí novinári!“

 

≡ The End

 

((((((((„To, že sme takí slobodní, má svoju príčinu a časť z nej sa začína príbehom tristo mladých mužov, ktorí udržali úzky priesmyk dostatočne dlho na to, aby inšpirovali zvyšok Grécka.“ (anonym)

„Mať slobodnú dušu je veľmi vzácne, ale keď stretnete niekoho, kto ju má, spoznáte to okamžite. Pri takom človeku sa budete cítiť dobre, veľmi dobre,“ (Charles Bukowski)

„Je požehnaním aj kliatbou demokracie, že všetko vyjde najavo.“ (Erich Anton Paul von Däniken))))))))

Keď záchrancu asi nikto nezachráni

23.08.2021

Priznávam sa, že vôbec neviem, ako toto popísať a vystihnúť. Pred týždňom som sa vracal z centra mesta a celkovo som dumal nad X vecami, čo ďalej, čo nezabudnúť, čo vynechať, ako zvládnuť nenapísaný „program“ a totálne som si neuvedomil, že práve zažívam úpal… vonku bolo odhadom 32 stupňov a ten stav som si nevšímal príliš dlho… Po príchode [...]

3 x 321 slov Ľudu

12.03.2021

„Kto je vinný? Ak sa nemýlim, premiér Ingwarr Patovič krátko po začiatku epidémie sa postavil pred kameru a vyhlásil, že vzhľadom k vážnosti situácie berie organizáciu boja s »hnusobou« na seba.“ Ľud odkazuje: „Tráp sa so svojimi problémami, lebo je sa čoho báť!“ „If you have any doubts, speak the trut.“ Psychológ Kleinman na adresu Igora Narcisoviča (OĽaNO [...]

Chuck Norris sa pýta „Ako ste mohli voliť Igora *atoviča? “

10.03.2021

(Humor*mišung, Paródia) Pôvodný názov „Chuck Norris verzus Igor Patovič.“ Carlos Ray alias „Chuck“ Norris (* 10. marec 1940) dnes oslavuje narodeniny, americký akčný herec, skvelý majster bojových umení, spisovateľ, športovec, podnikateľ, mediálna osobnosť. Je hlavnou postavou televízneho seriálu »Walker, texaský ranger«. Preslávil sa svojim kopom z otočky aj [...]

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

matthew1801

boh stvoril humor

Štatistiky blogu

Počet článkov: 308
Celková čítanosť: 1404854x
Priemerná čítanosť článkov: 4561x

Autor blogu