Satirický pohľad na to, čo hovoria na prieskum

7. februára 2020, matthew1801, hu/mor len/úvahy

Exkluzívny predvolebný prieskum volebných preferencií priniesol – Ficovci 17,1. oľano 12. Kotlebovci 11,1. AZiska 10. 5 g 9,1. Kollár 6,3. Slina 5,5. Banko 5,5. SaS 5,2. Bugár 4,8. DV 4,6. Vlasť 3,9. MKS 3,5. Sociališty-sk 1,0. Nakoľko ide o satiru, nech sa nikto neuráža, ak je dobré „fičí či zomri“, toto tomu nesiaha ani po členky.

     Igor Šachovič, majiteľ OĽaNO: „Ja som vedel, že ľudia majú slabú pamäť a v naháňaní sa za živobytím, aby nepomreli od núdze či hladu – ani nemajú čas venovať sa našej pseudo-strane, ktorú som si vyrobil na báječné zvyšovanie mojej sociálno-ekonomickej úrovne. A kto že ho vie, či ľudia nie sú natoľko nasrdení na tých ostatných, ktorí nemajú také zázemie ako ja, nespolupracujú so zahraničnými silami, necvičia sa pred zrkadlom ako to robievam ja, nepoužívajú najatých komparzistov, ktorí mi dávajú spätnú väzbu (napríklad „Bacha“ Tu by už zistili, že ich klameš – musíš si vymyslieť inú formuláciu!“ A podobne). Ak by naši politickí rivali chápali, že korupciu treba robiť dokonalejšie než to dokáže umelá inteligencia, tak by aj chápali, prečo má Igorko Šachovič, čiže JA, tak obrovské úspechy! Pozrite sa, ak som ja v minulosti vycítil, že mi pomôže nahrávať Rada Dochádzku, tak som na to išiel a ešte mi to urobilo mega-blaho s mojím maličkým egom, keď som vycítil, že treba zapotiť ako ma údajne chceli podplatiť 20 melónmi, tak som s tým vybehol – a dnes? Ja som si nahral dokonca aj Kočnera a nikto ani nemá predstavu, koľko benefitov to prinieslo MNE! Chápete? Ak sa kolegovia nezbláznia, tak ja budem novým premiérom! A basta!“

     PSst/Spola: „Nebudeme komentovať prieskum. Pracujeme na tom, aby nielen 5 g, ale časom aj 55 g, a možno 555 g, prípadne s výhľadom aj 5 t!“

     Andrej Ziska, predseda Za mnou ľudia: „Ideme do teho. V agentúre Colis sme trošku narástli oproti minulému mesiacu, ale uvidíme v AKa a vo Fotuse. Ak by to skončilo takto, demokratická opozícia bude mať veľmi tesnú väčšinu. Igor Šachovič bude hororový premiér SR! Aspoň vyniknem ja.“

      Boris Kollár, predseda Sme rodinka: „Ja som spokojný. Mám deti, mám prácu, mám kde bývať a dokonca aj auto občas používam. Dobrý program je prosto dobrý program a dobré peniaze sú jednoducho dobré peniaze. Ja som spokojný a aj asi budem spokojný. A vy?“

     KDH: „V tejto chvíli nechceme komentovať prieskumy. Predseda Slina uvažuje, či to s nekresťanským prístupom ku konkurencii neprehnal.“

     SaS: „Odkedy SaS prieskumy pred voľbami 1016 nedávali viac ako 0,5 percenta, a nakoniec sme mali vyše 123, a odkedy sa Juraj Hroba stal županom napriek tomu, že v prieskumoch bol vždy prinajlepšom piaty, prieskumy nijako nepreceňujeme. Samozrejme, netreba ich ani podceňovať, sú pre nás jednou z motivácií urobiť všetko pre to, aby sme náš program a riešenia, odborníkmi vyhodnotené ako najlepšie pre nás, dostali na vedomie čo najviac neinformovaným a ľahko manipulovateľným voličom.“

     Tomáš Druker, predseda Dobrá roľba: „Verím, že ľudia už poznajú stranu a vo volebnom výsledku to bude oveľa horšie číslo ako pomyselná NULA percent.“

Béla Bugár poznamenal, že dá sa dostať do NR SR aj s pomocou zabávača a missky, ale že je otázne, či títo ľudia vedia, čo je to politická zodpovednosť. Pán Bugár je presvedčený, že niet zodpovednejšieho ako je Bugár.

„Ako sa dá vládnuť s Šachovičom, ktorý teraz vyhlasuje, že po nejakom referende zistí, čo ľudia chcú a len toto môže budúca vláda zrealizovať. Je to normálne? Skonzumujem päť kilov klobásiek, ak áno“

Riško Sulík uviedol, že premiéra bude nominovať najsilnejšia strana. Skonštatoval, že Šachovičovi teraz ide karta, ale na vládnutie to nestačí, treba mať program: „On má spojenie s démonmi, my máme program, my vieme ako na to, tá kombinácia vôbec nemusí byť tragická,“ tvrdil Riško.

M. Šimecka povedal, že Šachovič je strojcom chaosu. Sulík Šachovičovi povedal: Igorko, skončil si s pravdou, lebo vypľúvaš iba klamstvá. Peter Schutz povedal: Matovič nemôže vládnuť, on môže iba strašiť. (A používať pozdrav „Nestraš!“)

 

Hlas jedného jedinca z ľudu: „S kým chce možný budúci oligarcha Šachovič vládnuť? No predsa so skorumpovanými liberálnymi stranami ako SAS, PS – Spolu, KDH, Sme rodina, Capa Sorosova, Bratislavska kaviaren, oligarchovia Hascak, Soros, EXXX, skorumpované Sorosove mimovladky, skorumpované Hascakove médiá, A čo chcú presadiť? Liberálne otroctvo, ožobračenie a okrádanie celého obyvateľstva SR natrvalo tak, ako to sociálny netvor Sulik z SaS opísal v Agende 2020 a v odvodovom bonuse III. Chcú spoplatniť školstvo, zdravotníctvo, zlikvidovať nas dnesny danovy a socialny a dochodkovy odvodovy system a natrvalo a vsetko v prospech este vacsich ziskov pre oligarchov, korporacie, podnikatelov, zlodejov a podvodnikov. Ak by mal Šachovic charakter a chcel skutocne sluzit obycajnym ludom, tak aj dnes kazdy den bude vysvetlovat co je to liberalizmus, co by nam priniesol podvod Odvodovy bonus a Agenda 2020 a ze aj on ho chce presadit aj na Slovensku. A on o tomto mlci, preco?“

4.apríl 2019 – Ústavným zákonom chceli poslanci ĽS Naše Slovensko zaviesť HMOTNÚ ZODPOVEDNOSŤ POLITIKOV, ktorí vykonávajú verejnú moc za ŠKODU, ktorá vznikla ich nezákonným postupom alebo nezákonným rozhodnutím. Ako hlasovali poslanci trnavského Mgr Šachoviča z OĽaNO? Poslanci za OĽaNO sa hlasovania NEZÚČASTNILI, alebo ODMIETLI hlasovať! Aj ich „ZÁSLUHOU“ zákon NEPREŠIEL, lebo pán Š. nariadil hlasovať PROTI. Na tomto príklade vidno, aký je skutočne trnavský bojovník s mokrou knižkou s verdiktom vojenských lekárov „Neschopen“.