Založ si blog

Fandiť Harabínovi je vlastizradou?

(Po dueli Bugár Harabín nedeľa 10.2.2019) Hneď na úvod jemne dúfam, že nie, ale po tej mediálnej manipulácii, ktorá sa tu vedie ostatných 21 rokov, nečudoval by som sa, ak by raz vraveli moji príbuzní „No, nemusel si pokaziť »kádrový« profil!“ Prezidentské voľby sú o 5 týždňov, ale propagandisticko-mediálne ťahy sú tu sťaby mali byť voľby už zajtra.

Viem si predstaviť, že tak Béla ako aj moderátor markízy, ktorý kedysi stúpil Mečiarovi na pätu a takmer schytal jednu bombovú ((moja »nepodložená« domnienka je – že ktorýkoľvek iný človek bežný smrteľník by mu jednu strelil/strúhol a očakával by som nepoďakovanie – nech bol Mečiar akýkoľvek a čokoľvek, ten okamih ustál a neprizabil drzého amatérskeho moderátora)) – museli byť prekvapení a azda aj diváci pri telke, že pán expremiér JUDr. Fico má nie že 15 rokov právnickej adekvátnej praxe, ale minimálne báj očko o polku viacej!

Ospravedlňujem sa pánovi Harabínovi – ale ja som tiež nechcenou »obeťou« mediálnej propagandy a demagógie v prospech „bohviekoho“ a mal som o pánovi Š. Harabínovi značné praskliny a aj tiene – nie, nie som svätý a dokonalý, nerastú mi krídla na chrbte, nie som majiteľ Mliečnej dráhy a sám pred sebou sa hanbím, že som nechal na seba pôsobiť zámerné klamy médií – napríklad to, čo urobili Mečiarovi s tou pätou, tak minimálne na 1 video si pamätám ako nakukla televízna kamera do miestnosti, kde zasadala súdna rada a kto ho vie ako dlho čakali na čokoľvek, čo mohli proti nemu zneužiť – a ľaľa ho – kamera zamerala svoju pozornosť na jeho nohy ako s nimi pohybuje ako to občas robievajú fanúšikovia hokejového tímu, keď práve dávajú najavo svoju nevôľu s dianím na klzisku (povedzme – ak rozhodca poškodí domáce mužstvo)… Ale telka si nedala tú námahu, že by nás divákov oboznámila s tým, PREČO, aký bol spor a medzi kým a na koho strane konfliktu boli dôkazy či argumenty, ktoré chceli väčšinovo umlčať/prekrútiť – cieľ bol hodiť „zlé svetlo“ na Harabína a howgh – podarilo sa im. O akejsi objektivite spravodajstva ani za zrnko maku.

Nerobím si z pána Harabína modlu či ikonu – určite aj on občas pochybil – ALE – z pohľadu morálky a aj hodnotenia akéhokoľvek človeka – vždy je rozhodujúci celkový súhrn – prevyšuje „to dobré, kladné, pozitívne, prínosné, progresné, kvalitné“ nad tým, čo je toho opakom? Ovocie jeho činnosti alebo pôsobenia napomohlo CELKU alias SPOLOČNOSTI viac ako to opačné?

Obávam sa, že sú 2 základné extrémy – buď mnohí sú tak vymasírovaní anti-propagandou, že nebudú môcť objektívne posúdiť, prípadne aj sú viac pod vplyvom buď nenávisti alebo prehnaného zbožňovania. Je nad Slnko jasnejšie, že by to chcelo rozumný zlatý stred a neuspokojiť sa vopred s nedostatkom objektívnych informácií – áno, je ťažké ich mať v plnej miere…

Pán Štefan Harabin v závere krátkej tv-relácie jasne zdôraznil, že je apolitický občiansky kandidát na prezidenta SR. „Nevyjednával som so žiadnymi lídrami rodiacich sa politických strán,“ a pridal, že dodržiava ideu Ústavného zákona, že prezident by „Nemal vzísť z politického kupčenia“.

„Ja som samorast, s politickými stranami nemám spolky.“

A takzvaná anexia Krymu? Písal som o tom článok, ale nakoľko tento nie je o tom, kto lepšie obhajuje právo Krymu – tak beriem na vedomie, že – bohužiaľ – Európa sa nám kvôli americkému vplyvu zrejme zbláznila – pretože vskutku Krym splnil všetku požiadavky medzinárodného práva od Referenda po odtrhnutie… Zbytočné zabíjať čas proti presile – nechám to na iných…

Nech mi pán Bugár a prípadní čitatelia článku odpustia – ale – jeho pôsobenie v dueli Včera – ako keď urobíš z jedného čajového sáčku po piaty raz vývar a namýšľaš si, že to bude mať svoje grády.

Pardon. Nebolo čo.

Môj súkromný aj subjektívny pohľad na pána Harabína v inkriminovanej televíznej relácii – ak by sme chceli urobiť PORIADOK v SR čo sda týka práva, zákonnosti, súdnictva a vo veciach súvisiacich – tak voľba pána Š. Harabína je tým najväčším esom týchto volieb – zároveň však priznávam aj svoj pesimizmus – cítim to tak, že sily »všetkého-schopnej« opozície, ktorá sa poškvrnila kiskoidným balancovaním medzi úctou k zákonnosti a manipulatívnej demagógie, nerešpektovaním prezumpcie neviny (čo je jeden z pilierov demokracie euro-atlantickej civilizácie/kultúry) – ale aj očierňovaním bez dôkazov a hašterením sa navzájom (spojili sa vždy len vtedy, ak bolo treba útočiť proti koalícii – nech to stojí čo to stojí)… Nuž a trio Matovič + Sulík + Galko (v úzadí podporovaní Veronikou a Luciou + mnohí, na ktorých si v tomto okamihu nespomeniem, sorry) popáchali za 3 až 7 rokov toľko čudesných momentov, že ak by som ich chcel všetky popísať, nestačilo by mi ani 123 strán formátu A4…

Mimochodom – v diskusii odhalil ktosi TO, čo som vedel už dávno-dávno-dávno – a to – že Soros s celou svojou obrovskou mašinériou už enormne pôsobil – a nie iba proti Mečiarovi… a kto je v šimečkovej nadácii? Kandidát na prezidenta F. M., ktorý si namýšľa, že možno žiť 30 rokov ako odmena za účasť na Novembri 1989… Prečo mám pocit, že pyšne akosi nepriamo vinil Cirkev za to, že si nevšimla a viac neuctila jeho „Zásluhovosť“ – pričom mystické telo Kristovo je skôr na strane Pokory aj Skromnosti – ale uznávam, že sa možno mýlim (?) – v tomto nemám absolútnu istotu.

Pán Mistrík spomínal čosi v tom duchu, že kto je proti EÚ, tak nepatrí do civilizovaného sveta – a ja ako obyčajno – všedný volič/občan by som skôr očakával, že niekto povie, že budeme bojovať za slovenské záujmy v EÚ a navyše sa vynasnažíme, aby sa aj samotná EÚ vyvíjala zdravo, rozumne, ústretovo voči svojim členským štátom – a nie demagogicky/novototalitne.

Asi som naozaj naivný.

+

P.S.(nutné spojiť prv než si nahodíme na obrazovku: https: // www. youtube. com/ watch? v=vuOH 7rhbcv8

 

 

Keď záchrancu asi nikto nezachráni

23.08.2021

Priznávam sa, že vôbec neviem, ako toto popísať a vystihnúť. Pred týždňom som sa vracal z centra mesta a celkovo som dumal nad X vecami, čo ďalej, čo nezabudnúť, čo vynechať, ako zvládnuť nenapísaný „program“ a totálne som si neuvedomil, že práve zažívam úpal… vonku bolo odhadom 32 stupňov a ten stav som si nevšímal príliš dlho… Po príchode [...]

3 x 321 slov Ľudu

12.03.2021

„Kto je vinný? Ak sa nemýlim, premiér Ingwarr Patovič krátko po začiatku epidémie sa postavil pred kameru a vyhlásil, že vzhľadom k vážnosti situácie berie organizáciu boja s »hnusobou« na seba.“ Ľud odkazuje: „Tráp sa so svojimi problémami, lebo je sa čoho báť!“ „If you have any doubts, speak the trut.“ Psychológ Kleinman na adresu Igora Narcisoviča (OĽaNO [...]

Chuck Norris sa pýta „Ako ste mohli voliť Igora *atoviča? “

10.03.2021

(Humor*mišung, Paródia) Pôvodný názov „Chuck Norris verzus Igor Patovič.“ Carlos Ray alias „Chuck“ Norris (* 10. marec 1940) dnes oslavuje narodeniny, americký akčný herec, skvelý majster bojových umení, spisovateľ, športovec, podnikateľ, mediálna osobnosť. Je hlavnou postavou televízneho seriálu »Walker, texaský ranger«. Preslávil sa svojim kopom z otočky aj [...]

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

matthew1801

boh stvoril humor

Štatistiky blogu

Počet článkov: 308
Celková čítanosť: 1404732x
Priemerná čítanosť článkov: 4561x

Autor blogu