Založ si blog

Archív: október, 2018

Rozpomenutie. Kiska. Kiska? Kiss. . . Kiska. . . Kto?

(Pôvodne: »To aby sme sa nepovraždili«). „Nepotrebujeme mravnosť a náboženstvo abstraktne, v sústavách a v knihách, ale v živote, v hospodárení a v politike. Etika nie je pre písací stôl, náboženstvo nie je pre kostol.“ – T. G. Masaryk Už som to kdesi v minulých článkoch naznačil, ale mnohí majú nejasnosť v rozlišovaní v etických nuansách (odtieňoch) […]

Pokračovanie článku

Pod ťarchou imperatívu morálky sú tak smetiari, ale aj novinári a politici

V kauze bývalého siskára P. Tótha, ktorý na objednávku »monitoroval« mnohých novinárov pre zadržaného obvineného M. K., sa ukázalo, že mnohí súčasníci majú ozrutánske škáry v oblasti »morálky«. Niet sa čo čudovať – ak vysoko postavený politik riadne nezaplatil dane, v zmysle zákona bol na to upozornený – zákon mu umožnil dodatočne doplatiť nezaplatené […]

Pokračovanie článku

Satirických 33 paralelných svetov prezidenta A. K.

Tých rôznych teórií o paralelných svetoch a súbežných dimenziách je neuveriteľne veľa a všetci sa zhodujú, že to, čo ich spojuje, je minimálny počet 33 až po možné nekonečno. Ak môžete, nestrácajte svoj drahocenný čas čítaním týchto subjektívnych taľafatiek, ktoré si berú za satirický terč renitentného A. K., ktorý občas pôsobí proti vláde SR… […]

Pokračovanie článku

Jedna po hube. Ak môže opozícia, tak prečo nie ktokoľvek?

(Technická poznámka: článok bol písaný narýchlo, takzvane „O päť sekúnd dvanásť“ – prosím o zhovievavosť) Posledne som sledoval diskusiu Sulík kontra Fico iba pár minút. Zistil som, že asi som získal alergiu na klamstvá politikov a ešte k tomu sa mi môj virtuálny granát chcel imaginárne odpáliť a nebolo koho, kto by moje kúsku zberal. Pred neznámym […]

Pokračovanie článku

Radšej 100 x Danko ako 1 Galko 1 Igorko 1 Lucia 1 Veronika etc

Indiferentný „denníkN“ organizoval, organizuje a asi aj bude organizovať kampaň proti pánovi Dankovi, ktorý je predsedom NR SR a robí to obdobne ako takzvané alternatívne médiá, čiže nenašiel by som »slušné« výrazy (iniciatíva »Za slušné Slovensko« by však možno s nimi súhlasila, napokon pojem »slušný« si uchvátila bez pýtania). Ja som síce nevolil jeho […]

Pokračovanie článku

Vražda excelentného novinára Khashoggia, vzdialená paralela Kuciaka?

(Vzdialená svetelné roky) Najprv si pripomeňme, čo sa stalo? V utorok 2. októbra 2018 pán Jamal Ahmad Khashoggi (výslovnosťou približne: jamāl ḵāšuqji, po arabsky: جمال خاشقجي , narodil sa dňa 13. októbra 1958 – takže včera v sobotu by sa dožil 60 rokov(!)) vošiel do budovy saudsko-arabského konzulátu v Istanbule (kedysi dávno to bol Konstantinopol, […]

Pokračovanie článku

Hlavolam pseudohumanity slniečkárskeho typu?

Stalo sa, žiaľ, už smutnou zvyklosťou, že kedykoľvek nezávislý Izraelský Štát bráni svoju slobodu, svojbytnosť a nepriepustnosť svojich hraníc pred teroristami, ako šialené grécke sirény sa ozývajú pokryteckí »ochrancovia ľudských práv« s výkrikmi vraj o diskriminácii a apartheide. V ktoromkoľvek okamihu, keď tí, ktorí sú údajnými obeťami onoho apartheidu […]

Pokračovanie článku

A čo, ty neveríš na zázraky?

Na začiatku bolo moje prekvapenie, keď mi istý známy prezradil, že na zázraky vôbec neverí. Zrejme chcel povedať (aj keby tragače padali): „Ja predsa nenaletím na dojmy“ alebo „Nie som tak hlúpy, aby…“ A ktohovie, či mu nebol mementom »slotovský zázrak« „Včera som sedkal v slovenskej malebnej krčmičke a bez akéhokoľvek vedeckého zdôvodnenia som sa ráno […]

Pokračovanie článku

Pár otázok pre blogera Harabina

V nedeľu som čítal Váš článok ako osemnásty v poradí („Prečítané 18x“) a chvíľu mi trvalo, kým som si naplno vychutnal celý obsah. A moja odpoveď v podobe tohto článku nebola ovplyvnená ani všakovakými pochybnými »osočovaniami či škandalizovaním« niektorých pochábľov našej politickej scény, naopak, znamenali pre mňa skôr »odobrenie«… Veď ak […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

23.04.2024 05:55

Rusi sa môžu pokúsiť dobyť mesto Charkov na východe Ukrajiny, ale neuspeli by, pretože by to stálo veľa zdrojov a času.

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

matthew1801

boh stvoril humor

Štatistiky blogu

Počet článkov: 308
Celková čítanosť: 1408609x
Priemerná čítanosť článkov: 4573x

Autor blogu