Založ si blog

Stručne. Pán prezident, stratili ste moju dôveru!

Viem, som bezvýznamný občan, jeden z 5,42 + – milióna obyvateľov SR, ale volil som vás, za čo prosím svojich spoluobčanov: »Odpustite«! Kto mohol vtedy tušiť, že budem súhlasiť s fejsbúkovým Bartošom: „Vážený pán prezident! V prvom rade by ste sa mali držať faktov, a nie domnienok, sci-fi článkov denníka N alebo Sme. Myslím si, že vám neprináleží robiť »sudcu« a obviňovať vládu a jej ministrov, ktorých ste menovali. Nesprávate sa ako politik, ako prezident SR, ale ako opozičný politik, ktorý kope a breše! Takto sa prezident krajiny nespráva! Zrejme máte doma kryštálovú guľu, keď už poznáte vinníkov?!“

Pán prezident Andrej Kiska, stratili ste moju dôveru!

Že čo trepem? Ja som vás – bohužiaľ – volil a aj kvôli mne ste boli zvolení. Koľkí z tých, ktorí vás volili pri ostatných voľbách tak ako ja – by vás volili aj dnes?! Koľkí by vám dali svoj voličský hlas? (Ja už nie!)

Po tom, čo ste stihli učiniť – tie vaše rečičky a čudné poznámky od piatka po dnešok – to bola posledná kvapka. Pre mňa posledná. A zrejme nielen pre mňa.

A keby len posledná kvapka – azda presnejšie by bolo vhodné povedať či napísať »posledný atóm«.

Stručne z médií (aby sme náhodou nezabudli): „Podozrenia sú staré už niekoľko mesiacov, niekoľkokrát som vyzýval, aby sa začalo vyšetrovať. Ľudia na Slovensku majú právo dozvedieť sa pravdu od slovenských vyšetrovateľov. Alibizmus a vyhováranie sa na nemeckých vyšetrovateľov je dosť,“ vyhlásil po stretnutí s premiérom Pellegrinim prezident Ing. Andrej Kiska (ktorý stratil moju dôveru). ( https://domov.sme.sk/c/20885905/online-unos-vietnamca-riesi-aj-kiska.html#ixzz5NPxEca11)

„V tejto súvislosti som premiérovi Pellegrinimu povedal, že ministerka vnútra stratila moju dôveru, ako prezidenta. Jej nomináciu som považoval za premrhanú príležitosť ukázať, že nová vláda je ochotná zmeniť štýl vládnutia,“ povedal prezident Ing. Andrej Kiska, ktorý stratil moju dôveru.

Prezident Ing. Andrej Kiska (ktorý stratil moju dôveru) tiež doplnil, že ministerstvo vnútra je kľúčové a ministerku pani Denisu Sakovú považuje za pravú ruku exministra Roberta Kaliňáka.

Hoci prezident Andrej Kiska (ktorý stratil moju dôveru) vyhlásil, že pani Denisa Saková stratila jeho dôveru, z ústavného hľadiska nemá možnosti ako ju odvolať. (Toľko pár vecí z novín).

Že ste rozvedený a znovu zosobášený, to v krajine, kde sa hlási ku kresťanstvu 82 % obyvateľov – to sa dá pri troche lásky aj pochopiť a aj tolerantne ignorovať.

Že ste všeličo všelikde a všelijako – aj to by sa dalo.

Lenže vy ste, pán prezident Andrej Kiska, ktorý ste stratili moju dôveru – vy ste sa pridali k tým, ktorí dokážu horlivo a ľahko odsúdiť bez dôkazov, hneď by ste odvolávali vládu a ministerku a to a tamto – a hrrrr!!!

To by sme kam došli, keby sme v našej spoločnosti všetci pristupovali ku všetkému tak, ako vy a vám rovnako mentálne naladení?!

Horšie je, že v roku 2015 ste sa v príhovore – počas návštevy tureckého diktátorského prezidenta Recepa Tayyipa Erdoğana – vyjadrili o krajine polmesiaca ako o „…ostrove stability a prosperity, ale aj štítom voči hrozbám pre našu bezpečnosť“. Pár dní pred príchodom do Bratislavy diktátor Erdoğan podpísal amorálny zákon povoľujúci ostrú streľbu voči protestujúcim občanom Turecka.

Dnes to dáva jemne iný odtieň.

Hranica medzi „byť morálnym“ (byť v súlade s univerzálnou morálkou) a „byť amorálnym“ (byť v nesúlade s univerzálnou morálkou) – – – je neskutočne tenučká. Kedy ste ju prekročili?

A – prosím – netvrďte mi, že práve konám takzvané nactiutŕhanie alebo niečo tomu podobné! Vy svojím konaním, svojím myslením a svojimi vyjadreniami OVPLYVŇUJETE už spomínaných 5,42 + – milióna obyvateľov SR, to nie je jedna rodina, to nie je jeden vchod v činžiaku, to nie je dedinka na východe, kde všetko je, to nie je malé mestečko Topoľčany, kde chodil na gymnázium istý nemenovaný politik, ktorý vás prekukol („Preto sa všemožne, bez demokratických volieb, snažia povaliť vládu a dostať sa k moci“).

Tento článok si azda takmer nikto nevšimne – lenže VY máte vplyv na obrovské množstvo ľudí (aj keď by sa ľahko strčili svojím množstvom do jednej štvrti New Yorku)!

Pán prezident (ktorý ste stratili moju dôveru), čo tak odstúpiť a ešte ako tak uchrániť svoju dušu, ktorá dostala „zabrať“ a pravdepodobne trpí a trpí???

Ja som vás volil (dal som vám môj miniatúrny voličský hlas) a ešte dlho sa s tým budem vyrovnávať – fakt neodstúpite ani za Boha ani za národ?

Stratili ste moju dôveru!

Keď záchrancu asi nikto nezachráni

23.08.2021

Priznávam sa, že vôbec neviem, ako toto popísať a vystihnúť. Pred týždňom som sa vracal z centra mesta a celkovo som dumal nad X vecami, čo ďalej, čo nezabudnúť, čo vynechať, ako zvládnuť nenapísaný „program“ a totálne som si neuvedomil, že práve zažívam úpal… vonku bolo odhadom 32 stupňov a ten stav som si nevšímal príliš dlho… Po príchode [...]

3 x 321 slov Ľudu

12.03.2021

„Kto je vinný? Ak sa nemýlim, premiér Ingwarr Patovič krátko po začiatku epidémie sa postavil pred kameru a vyhlásil, že vzhľadom k vážnosti situácie berie organizáciu boja s »hnusobou« na seba.“ Ľud odkazuje: „Tráp sa so svojimi problémami, lebo je sa čoho báť!“ „If you have any doubts, speak the trut.“ Psychológ Kleinman na adresu Igora Narcisoviča (OĽaNO [...]

Chuck Norris sa pýta „Ako ste mohli voliť Igora *atoviča? “

10.03.2021

(Humor*mišung, Paródia) Pôvodný názov „Chuck Norris verzus Igor Patovič.“ Carlos Ray alias „Chuck“ Norris (* 10. marec 1940) dnes oslavuje narodeniny, americký akčný herec, skvelý majster bojových umení, spisovateľ, športovec, podnikateľ, mediálna osobnosť. Je hlavnou postavou televízneho seriálu »Walker, texaský ranger«. Preslávil sa svojim kopom z otočky aj [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

matthew1801

boh stvoril humor

Štatistiky blogu

Počet článkov: 308
Celková čítanosť: 1404903x
Priemerná čítanosť článkov: 4561x

Autor blogu